Gå til innhold
Fiskersiden

Espen & Karl Inge S drar på laksetur (BLOG)


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

Vi har planer om å dra igang en blog som er tilgjengelig via f.eks SMS på sidene. Tanken er altså at man fra tur fortløpende kan sende inn rapporter osv som kommer direkte opp på sidene. Dette for at man kan opplyse folk om tilstanden, forhold osv direkte. Spesielt aktuelt er dette ifm "større turer" og "gutsinger", men kan også være rapporter ifm en overnatting etter karpefisk eller andre "ventefisk". For å lodde stemningen litt og gi en liten prøve har jeg satt opp en blog på mitt MSN-space, som jeg kan sende tekst og bilder til via mobilen og vil på den måte oppdatere fortløpende med tilstandsrapporter. Karl Inge er i skrivende stund underveis til laksefiske i Gaula (om noen skulle ha gått glipp av det) og i morgen reiser jeg retning Namsen for en ukes fiske på valdet Seem. Vi vil begge legge inn stemningsrapporter andre aktuelle opplysninger og selvsagt fangstrapporter om det skulle bli noe å melde om. Siden vi begger er i "dekningsområdet" til forumet Midt-Norge er tråden opprettet her.

Link til bloggen er: http://spaces.msn.com/members/EspensVerden/

(Pr nuh ligger det to oppføringer som ikke har noe med akkurat disse turene å gjøre, men det er slik at man ser man har kommet til riktig plass osv)

De som har Passport-konto hos MSN kan legge kommentarer inn i bloggen, men jeg ber om at folk evt kommenterer innlegg i bloggen her i denne tråden, da dette er et testopplegg fra vår side.

Så får vi ønske oss selv skitt fiske og god tur og håpe at dette er et opplegg som faller i smak hos brukerne av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Morro å se at gutta har kommet godt i gang.

Ryktes om en liten svidde på KIS i dag tidlig men det er høys uoffiselt da den Espen jeg snakket med nå var i rimelig sovemodus[|)][|)].

Og da er svidden til KIS bekreftet !!!!

Ønsker de forsatt lykke til og dere, følg med på bloggen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at espen mistet mobilen tidlig i uka, skjedde MYE hos oss som dee ikke fikk med dere. Vi endte på 17 fisk!!!!! Dvs nesten 3 fisk pr dag i snitt, av disse var 4 laks på 8.3-9.2kg, 4 mellomlaks 4.3-5.4(tror jeg...) og resten svidder. jeg fikk en storlaks som dere vel har fått med dere. Kommer fyldig artikkel fra Gaula-turen på forsiden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.