Amatørfisker95 Posted September 8, 2022 Report Share Posted September 8, 2022 Hei. Har nylig skaffet meg båt som ligger i Trondheim. Noen som kunne kommet med tips til plasser å fiske? Er ute etter det meste men moro med litt størrelse. Er plass i båten om noen er gira på å vise vei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortisen Posted October 23 Report Share Posted October 23 Fikk du noe tips? Jeg er i samme situasjon nå, med båt men uten peiling på plassene Den 8.9.2022 at 12.36, Amatørfisker95 skrev: Hei. Har nylig skaffet meg båt som ligger i Trondheim. Noen som kunne kommet med tips til plasser å fiske? Er ute etter det meste men moro med litt størrelse. Er plass i båten om noen er gira på å vise vei. Fikk du noen tips, og har du funnet noen passer selv? Jeg lurer også på hvor fisken gjemmer seg i fjorden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts