Gå til innhold
Fiskersiden

SØ rundt Helgeroa/Arøya


Recommended Posts

Hei.

Er så heldig at jeg har tilgang på hytte på arøya på utsiden av Helgeroa. Har vært der mye og dorget etter SØ, i tillegg kastet fra land fra skjæra på østsiden av stokkøya. reiser nedover til fredag, da har jeg med båt med dyprigg. Noen som har noen tips til fiskeplasser, og ev. dyp. Jeg vet at vi snakker varrmt vann om dagen....

Takknemlig for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på lørdags natt og tok 2 sø og en hav abbor på flue i det området! Reis så langt ut som mulig! gjerne på utsiden av Mølen eller jomfruland for den saks skyld! Men tempen var faktisk lavere lenger inn i fjorden lørdag! tok fisk langt inne, innenfor Arøya. og utenfor. Fått noe særlig rundt Arøya/stokkøya??

fisk nattestid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av jostein

Var ute på lørdags natt og tok 2 sø og en hav abbor på flue i det området! Reis så langt ut som mulig! gjerne på utsiden av Mølen eller jomfruland for den saks skyld! Men tempen var faktisk lavere lenger inn i fjorden lørdag! tok fisk langt inne, innenfor Arøya. og utenfor. Fått noe særlig rundt Arøya/stokkøya??

fisk nattestid..

Takk for tips. I og med at jeg er der nede mest om sommeren så er det da jeg fisker. Har tatt noen sø rundt stokkøya. Største på 2kg. Men de siste gangene har det vært dårlig, men det har faktisk også vært dårlig med annen fisk også. Har fisket mest i kveldinga. Har også tatt et par nord for helgeroa marina. I den renna som går der. Er spent nå. Skal være på arøya i 9 dager, så det blir nok noen muligheter. Skal prøve tipsene dine. Var det noe størrelse på havabboren? og er det vanlig fangst i de traktene? Har selv tatt en liten på utsiden av Horten, og har hatt noen bomturer rundt kommersøya (på utsiden av holmestrand)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.