Gå til innhold
Fiskersiden

Husk brekket på og bilen i gir!


cb
 Share

Recommended Posts

Minner meg om da henger og båt hoppet av trekkula under fart i ca 30km for noen uker siden. 3000,- i oppretting av bil ble det. Hengeren er sendt på full service - kulekoblingen var rett og slett utslitt.

Tør faktisk ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis dette hadde skjedd på motorveien, tar det med ett smil - det kunne gått så uendelig mye værre enn det faktisk gjorde.

Det er på sin plass og tenke på at gamle båthengere faktisk trenger ettersyn fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller den gangen parkbremswireren min røyk (rust)når jeg var i ferd med å kjøre etter at jeg tok opp båten på Øyeren. I tillegg kranglet tenningen på lave turtall. Det var ikke gøy å tviholde å bremsepedalen i håp at noen skulle komme - det skjedde selvfølgelig aldri. I stedet fant jeg snøkosten i bilen som jeg kunne "tråkke" ned gassen betydelig med hånda mens høyrefoten tråkket bremsepedalen nede og venstrefoten på clutchen. Etter 2 forsøk fikk jeg synkronisert beina på riktig vis, jeg kom opp og fikk normal arbeidspuls i hjertet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.