Gå til innhold
Fiskersiden

Lyse etter krabbe i Stavanger og omegn.


Lf
 Share

Recommended Posts

Veldig mange år siden jeg lyste etter krabbe fra land på Karmøy. Husker det som spennene og fine opplevelser. Bor nå i Stavanger og ønsker at mine barn skal få oppleve det samme. 
Jeg hadde blitt svært takknemlig om noen kunne gitt meg noen gode råd om områder i Stavanger og omegn hvor vi kan finne krabbe.

Endret av Lf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lf changed the title to Lyse etter krabbe i Stavanger og omegn.
11 timer siden, Lf skrev:

Veldig mange år siden jeg lyste etter krabbe fra land på Karmøy. Husker det som spennene og fine opplevelser. Bor nå i Stavanger og ønsker at mine barn skal få oppleve det samme. 
Jeg hadde blitt svært takknemlig om noen kunne gitt meg noen gode råd om områder i Stavanger og omegn hvor vi kan finne krabbe.

Jeg fikk ikke med meg at du skrev fra land med en gang, men velger å kommentere allikevel. Legger ved skisser over hvor vi lyste krabbe når jeg var liten. Bruk Gule sider sine sjøkart med flyfoto påskrudd, og se om du finner tilsvarende plasser som er tilgjengelig fra land. Er det rur, passelig dybde og lavvann, så bør det komme litt krabbe:)

Lyse krabbe.png

Lyse krabbe2.png

Endret av Rypegalge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.