Gå til innhold
Fiskersiden

fiskeutstyr på biltema


cæbe
 Share

Recommended Posts

jeg råder dere til å ikke kjøpe ting på biltema i alle fall jeg har bare opplevd bare negative ting med det. har kjøpt nylonsnøre, spinnere,stang,2 sneller og klepp det som var med de spinner`ne var at skjea gikk ikke rundt sånn at den ikke hadde noe effekt og på stanga så knakk tippen og på de to snellene så på den ene virka ikke bremsen etter hvert og på den andre så var det noe som knakk inni snella og kleppen knakk når jeg kleppa en fisk og på sena så ble det bare knuter og det var rett å slett bare drit alt samma[ :( !] så dere burde ikke kjøpe fiskeutstyr der, men noen av dere som har opplevd noe av det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ryggsekk (20 L) med stol og rygg + fiskestangholder - 99 spenn. Veldig fornøyd med den hvertfall [ :( ] Pluss billige søkker og småkroker og jigger. Enkle ting er greit å kjøpe der er hvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cæbehar kjøpt nylonsnøre, spinnere,stang,2 sneller og klepp det som var med de spinner`ne var at skjea gikk ikke rundt sånn at den ikke hadde noe effekt og på stanga så knakk tippen og på de to snellene så på den ene virka ikke bremsen etter hvert og på den andre så var det noe som knakk inni snella og kleppen knakk når jeg kleppa en fisk og på sena så ble det bare knuter og det var rett å slett bare drit alt samma så dere burde ikke kjøpe fiskeutstyr der, men noen av dere som har opplevd noe av det samme?

Ok... For det første; Dette er antageligvis den lengste setningen jeg har lest på lenge... Puh, godt å kunne trekke pusten igjen etter den...

Ellers får man vel det man betaler for? Dessuten; sildesluker er vel noe som ikke kan føkkes opp så voldsomt? Og slukbokser er jo rimelig enkel greier...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Storlaks

Var å kjøpte en fiskevekt på biltema i dag, får da håpe den virke!

Bare den ikke vise for lite så er det ok[ :( ]

Kjøp noe i butikken, og sjekk dette mot vekta når du kommer hjem, en enkel og grei metode.

Har selv en teleskopstang fra biltema som fungerer (greit) som duppstang, men ikke noe mer.

Er nok greit å ligge unna hvis du vil ha utstyr som skal vare en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av cæbehar kjøpt nylonsnøre, spinnere,stang,2 sneller og klepp det som var med de spinner`ne var at skjea gikk ikke rundt sånn at den ikke hadde noe effekt og på stanga så knakk tippen og på de to snellene så på den ene virka ikke bremsen etter hvert og på den andre så var det noe som knakk inni snella og kleppen knakk når jeg kleppa en fisk og på sena så ble det bare knuter og det var rett å slett bare drit alt samma så dere burde ikke kjøpe fiskeutstyr der, men noen av dere som har opplevd noe av det samme?

Ok... For det første; Dette er antageligvis den lengste setningen jeg har lest på lenge... Puh, godt å kunne trekke pusten igjen etter den...

Ellers får man vel det man betaler for? Dessuten; sildesluker er vel noe som ikke kan føkkes opp så voldsomt? Og slukbokser er jo rimelig enkel greier...

Mvh Oz

hehe må le når du sa det med at du måtte trekke pusten[ :D ][ :( ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cæbe

hehe må le når du sa det med at du måtte trekke pusten[ :D ][ :( ]

Godt du ler, Jeg mener selvfølgelig ikke å henge deg ut som skaper av dårlige setninger. Det var et lite mesterverk av en setning du fikk til der, rett og slett! Det er jo alltid godt å komme opp for luft etter sinnsyke setninger som denne. Bør forresten lese hele setningen på utpust, da kommer den mest til sin rett.

Ellers er jeg enig i at stæsj fra Biltema nok kan brukes så lenge man holder seg til enkle og greie ting som det er vanskelig å drite seg ut på.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av cæbe

hehe må le når du sa det med at du måtte trekke pusten[ :D ][ :D ]

Godt du ler, Jeg mener selvfølgelig ikke å henge deg ut som skaper av dårlige setninger. Det var et lite mesterverk av en setning du fikk til der, rett og slett! Det er jo alltid godt å komme opp for luft etter sinnsyke setninger som denne. Bør forresten lese hele setningen på utpust, da kommer den mest til sin rett.

Ellers er jeg enig i at stæsj fra Biltema nok kan brukes så lenge man holder seg til enkle og greie ting som det er vanskelig å drite seg ut på.

Mvh Oz

hehe, neida er bare morsomt når noen minner meg på det siden jeg ikke tenker på det så mye selv[ :( ] men er noen ganger litt sløve i skrivinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.