Gå til innhold
Fiskersiden

Barduelva 17/7


ante
 Share

Recommended Posts

Hallo Ante..

Hvo i Barduelva var du? En kompis og jeg har vært i elva nesten hver kveld nå, men har ikke blitt den helt store fangsten. Har vel fått 4-5 stykker til sammen, og det er ikke den største fangsten[ :) ]

Var oppe ved Tunebrua ett par kvelder og prøvde den nye Pontong båten min[8D], men ikke noe å få der gitt. Vi så ett par SINNSYKE røyer som passerte båten rett under oss som gikk og beitet, men de ville pokker meg ikke ta[} :) ][} :) ]

Skal vel ut en tur i morgen også, har ikke riktig bestemt oss for hvor eller når enda men. Det får vi se[ :D ][ :D ] Kanskje vi møtes. Lykke til videre hvertfall.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei Kristian,

Beklager sent svar, men jeg har feriert i Salangen de siste 2 ukene.

Når det gjelder Barduelva, så var jeg ovenfor Strømslia. Var oppover der igjen i forrige uke, men det er jo nesten ikke vann! Hade forøvrig ei lita tur i Koievassdalen, og der fikk jeg noe fin røye på flua. Så mengder av flott fisk:)

Ellers har det blitt noen turer i Salangselva, med sjøørret på 1,5 som beste så langt.

Ferien varer ennå 2 uker til, så me lyt sjå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais:-)

Strømslia?? Kan du presisere den litt mer? Har hørt det navnet, men klarer fan ikke plotte det inn i hjernen min[ :) ]

Har ikke fått det helt store på LENGE jeg heller. Elva er ALTFOR lav. Det biter ikke. Skal en tur i morgen tenkte jeg. Ha en fortsatt fin ferie Ante.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Nok et sent svar fra en som er på ferie:)

Strømslia er på veien opp til Altevatn. Et stykke ovenfor Bardujord, like etter Statkraft sine lokaler. Stedet er merket, så det skal være greit å fine frem.

Det var veldig lav vannstand sist uke, men kanskje bedre nå? Har skjønt at det regner endel nordpå om dagen:) ? I Oslo er det ikke regn...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Akkurat, der borte ja. Var en tur i går, og fikk tre stykker på spinner. Dorging etter båt. Den minste var på ca 400 gram hvor den største var på ca 850 gra. Den var meget sprek.....[ :) ]

Elva var også ganske høy enn den har vært før, og det viste seg å være bra. Jeg har ikke fått den store fangsten hvis det er lavt vann.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.