ådnek Posted June 9 Report Share Posted June 9 Hadde tenkt meg en tur til Lensvik for å fiske, men finner lite info om fikekort i området. Vet det er noe for Utnesvatnet og Frostavatnet. Men hadde tenkt å prøve med på noen andre. Evt Fjerdingen, Valttjørna og skillbreidvatnet. Noen som vet man får fisket fiskekort der, og om fiske er bra? Evt andre gode vann i området? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oracel Posted July 7 Report Share Posted July 7 Hei! Fiskekort ute i Agdenes og Lensvik kan fremstå som et lite enigma ja Såvidt jeg vet selges det ikke fiskekort utenom Utnesvatnet, Frostadvatnet, Øyangsvatnet og Sørmarka (som jeg er usikker på hvor er). Det som er helt tydelig er at det fiskes veldig lite i fjellvatna der ute. En fremgangsmåte jeg pleier å bruke er å finne ut hvem som er grunneier på området du tenker å fiske i (dette kan du gjøre på norgeskart.no f.eks), og kontakte dem direkte for å høre om mulighet for å kjøpe fiskekort eller avtale kompensasjon på andre måter. Send en PM hvis du vil ha tips til noen perler i "fjellene" der ute :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts