Gå til innhold
Fiskersiden

Et lite fisketreff?


Merete_84
 Share

Recommended Posts

Tror jeg må bli med på denne tråden selv og se om ikke det går ann og få til noen felles fisketurer med noen. har til nå fisket for det meste innlands, men begynner og bli mer og mer fristet etter og teste sjø meite også. så er det noen som skal ute en tur, og kanskje kunne tenke seg litt selskap på turen så er det bare og si ifra..

og merete. har du lyst og teste innlands meite en gang så er det vel også bare og si ifra så fikser vi det på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar og tilbud alle sammen, og ikke minst en hyggelig velkomst!

Jeg prøver ikke å skryte på meg at jeg er i nærheten av å være noen sportsfisker, og jeg lover at jeg ikke skal skjemme dere ut ved å utkonkurrere dere! Så dere trenger ikke sette ut piggene og være så redd meg... ;)

Koselig å se at det er flere her inne som velger å bruke sjansen til å knytte til seg nye fiskekompiser, og jeg ser fram til noen fine fisketurer med flere av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av JAS

Det er jo ikke noe i veien for å ta med jenta på fisketur hvis hun har lyst til det, men min erfaring med jenter på fisketur er ikke bra. Som regel så begynner de å fryse,kjede seg, kaste stein i vannet eller noe annet dumt.

Men hvis du er anderledes en "de andre", så ser jeg ingen grunn til å ikke la deg være med meg på fiske tur.

Så så JAS, nå dro du vel litt hardt i synes jeg!! Hvis erfaringen din er at jenter begynner å "fryse, kjede seg, kaste stein i vannet eller noe annet dumt" så synes jeg du burde ta med deg andre eller flere jenter på tur!! Alle er ikke like vettu. Og heller være en gentleman og ta med deg ekstra klær til jenta!!!![ ;) ]

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merete: Jeg har en fiskekompis som bor i Drammen, men hvis du skal låne han så må du love å levere han tilbake. Han må nemlig ikke få det for seg at han skal fiske mer bare i Drammensområdet; Vi vil fortsatt gjerne ha han på besøk innover mot Oslo også.

Send PM så får du mailadressen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fisket med flere damer, og kunne konstatere at kanopadling i 7-8 timer om natta ble for slitsomt for relativt spedbygde individer. Dorging etter havabbor i fjorden funket glimrende, selv om jeg opplevde å få mitt eget hår sveivet inn på snella ved en anledning. (en bieffekt ved å ha meterlangt hår). Ellers funket lettere sjøfiske fra båt også bra. Meite er alltid bankers, men ofte må man være innstil på å legge sitt eget fiske til side, og det er forsåvidt helt allright. Litt av poenget med å ta med andre på tur er jo nettopp at DE skal ha en best mulig tur. Ergo fisket jeg ikke selv på flere av turene. Hadde heller med meg kameraet, og fikk noen glimrende bilder av søte jenter med havabbor, makrell og annet i bra størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.