Gå til innhold
Fiskersiden

problemer med å ta inn stang fra utlandet


gjeddekjeft
 Share

Recommended Posts

Noen som har noen gode tips med å få inn stenger fra utlandet eller? bestilte en jerkstang fra sverige, men fikk beskjed fra butikken at alt over 175 ikke tas inn til landet, og nevnte noe om sære tollbestemmelser og greier, men det nå en annen historie.. Skulle gjenre hørt fra flere som har opplevd noe lignende og hørt hva de gjorde.. ?

Asgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne regelen om lengde tror jeg ikke på. det er hvertfall ikke en offisiell statlig regel, men det er jo mulig det er butikkens policy eller noe. har bestillt mange ski fra utenlandske nettbutikker og det har ikke vært noe problemer med å få dem inn i landet. det skulle neste bare mangle. [:0]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller fra USA uten problemer, betaler bare vanlig toll. Det kjipe er at det koster det samme om det er en stang eller 3 (tror jeg det var plass til) Betaler da $40 et eller annet i frakt. Dyrt for 1 stang, men greit for 2. For da stengene på 5 dager.

Du kan jo bestille poste restante til svinesund et eller annet sted, og dra og hente de (eller en annen grensepost for den saks skyld)

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.