Gå til innhold
Fiskersiden

lyst og prøve kystmeite....


aej
 Share

Recommended Posts

hei... jeg har utrolig lyst og prøve meite i sjøen.... men da trenger jeg vell litt mer avansert utstyr en ei haspel stang og ei hasple snelle... noen som har tips om ei bra stang og snelle til en rimelig pris?? eventulet noen som har stang og snelle til salgs... ?

fikkk ***** lyst og prøve meg på havål....[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av aej

hei... jeg har utrolig lyst og prøve meite i sjøen.... men da trenger jeg vell litt mer avansert utstyr en ei haspel stang og ei hasple snelle... noen som har tips om ei bra stang og snelle til en rimelig pris?? eventulet noen som har stang og snelle til salgs... ?

fikkk ***** lyst og prøve meg på havål....[ :D ]

Her legge me lista høgt ja...hoppe rett på havålen[ :D ]...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av aej

mhm... har en plass der jag har fått to havål på stolpeline... den ene var over 20 kilo... så muligheten er der...[ :D ] pappa har også fått havå l på over 20 kilo noen ti tals meter unna i ruse...

jaja...då vil eg sei lykke til...utstyret får nok nokre andre som har bedre peiling ta ansvar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av aej

mhm... har en plass der jag har fått to havål på stolpeline... den ene var over 20 kilo... så muligheten er der...[ :D ] pappa har også fått havå l på over 20 kilo noen ti tals meter unna i ruse...

Burde ligge store penger i å røpe den plassen for enkelte her inne...[ :D ]

Du kan jo titte litt rundt på sidene til Avkroken når det gjelder utstyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en god deal på stang + snelle for lettere kystmeite:

http://www.avkrokenfiske.com/shop/product_...roducts_id=2049

Ellers lar det seg fint gjøre å kystmeite med f.eks. ei 10 fots slukstang med kastevekt på 20-60 gr. hvis du har noe slikt fra før. Kan jo være greit å teste ut litt før du handler for flere tusen. Ikke det at det er noen fare, for begynner du først med kystmeite blir du garantert hekta. Og får du havål på første forsøk tar jeg av meg hatten for deg ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Martinez

Her er en god deal på stang + snelle for lettere kystmeite:

http://www.avkrokenfiske.com/shop/product_...roducts_id=2049

Ellers lar det seg fint gjøre å kystmeite med f.eks. ei 10 fots slukstang med kastevekt på 20-60 gr. hvis du har noe slikt fra før. Kan jo være greit å teste ut litt før du handler for flere tusen. Ikke det at det er noen fare, for begynner du først med kystmeite blir du garantert hekta. Og får du havål på første forsøk tar jeg av meg hatten for deg ;-))

Er det eg som roter eller har han strykt den minste prisen 1090 og sett ho på tilbud til 1198??

Edit: Såg ein annen plass på sida at sette hadde kosta 1898...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.