Gå til innhold
Fiskersiden

Rekord i Finsrudvannet?


Big pike
 Share

Recommended Posts

12,3 kg er formidabelt for Finsrud!!![:0] Utrolig fangst!!!!

Har fisket en god del der siden jeg bor i nærheten, men aldri observert gjedde av noe størrelse. Har kun fått små selv. Finsrud har vel aldri blitt regnet som et storgjeddevann.

Gratulerer med kjempefangst, håper den ble satt ut igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Big pike

Hei igjen.

Mener det er Finsrudvannet det heter, det er det vannet som ligger nærmest Asker, av de som ligger rett ved golfbanen, ikke det med badeplassen. Fiska fra tomta til onkel`n & tanta mi.

Ikke det med badeplassen, da er det vel brendsrud vannet du har fisket i. Men uansett har ikke jeg hørt om annet enn micro gjedder fra de vannene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Major:

Jeg er nevøen til Per Erik, det var Vebjørn som tok gjedda, etter at den dro både han og meg 60-70 meter i kano, var bare oppe et par ganger for å sende osss noen spydige blikk :) Gadd ikke å gjøre historien lenger enn nødvendig, formålet var bare å høre om størrelser fra vannet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Big pike

Major:

Jeg er nevøen til Per Erik, det var Vebjørn som tok gjedda, etter at den dro både han og meg 60-70 meter i kano, var bare oppe et par ganger for å sende osss noen spydige blikk :) Gadd ikke å gjøre historien lenger enn nødvendig, formålet var bare å høre om størrelser fra vannet....

Da er vi på nett vettu...[ ;) ]

Modern er forøvrig kusina til Per Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.