Gå til innhold
Fiskersiden

Overhaling av Ambassadeur


JanPetter
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen..

Eg må bare seie tusen takk for artikkelen om korleis overhale en ambassadeur...

det var til fantastisk hjelp, og dette ville vore vanskelig å gjere uten denne artikkelen.

noke anna er at eg ikkje hadde turt å prøve heller uten å ha lest den først.

Eg overhalte en 7000, men innmaten var såpass lik den 5000 snella at det ikkje var noke problem når man tenkte seg litt om,

og juksa med å ta bilder med digitalkamera der man så forskjeller...

må til slutt seie eg er imponert over dette forumet, både bredden i artikkeler og kunnskapen til brukerene....

her e veldig mykje lærerikt....

med vennlig helsing

Jan Petter Solvang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for hyggelig ord om både artikkelen og Fiskersiden.no - vi gjør så godt vi kan (for det meste)! hehe

-Og ennå bedre skal det bli når vi åpner for de nye sidene og det nye forumet der...

Sist, men ikke minst gratulerer med vel gjennomført egenservice og velkommen til oss andre her på sidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel takke og overlate mesteparten av skryten til Henning, jeg tok stort sett bare bilder, drakk opp kaffen hans og limte sammen tekst og bilder etterpå...

Velkommen til oss skal du være og forhåpentlig vil vi få økt bredden betraktelig artikkelmessig når vår nye løsning er oppe, slik at det blir enklere for de enkete skribentene å legge inn ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.