Gå til innhold
Fiskersiden

Åland


Atom Giller
 Share

Recommended Posts

HA! må har jeg faktisk søkt etter det jeg lurer på først, men siden det ikke var noen som hadde pjalla om det så graver jeg litt jeg.. noen som veit om noen som arrangerer fisketurer til Åland?

Hvis ingen veit det, er det noen som har peil på hvor på Åland man skal dra for å fiske Gjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hej

Jeg bor på Åland, er födt og oppvokst her, men har bott i Norge i 14 år, flyttet tilbake til Åland for et år siden. Vil absolutt anbefale og ta en tur for å fiske Gjedde her. Gjeddene her er ikke de samme som de ferskvannsgjeddene man får i Norge. De er mye sterkere. Sjans for å få de störste gjeddene er hvis du kommer tidlig på vår, eller sein höst. Men det finnes store hele tiden. Anbefaler absolutt å leie en fiskeguide, disse er de beste med lang erfaring www.mapafishingteam.com

Det er ganske rimelig å ta seg hit, billige flybiletter til Stockholm, og så tar du ferga over hit, koster nesten ingenting. Finns alle typer av boende i alle prisklasser.

Kan godt hjelpe til hvis noen önsker å ta seg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.