Gå til innhold
Fiskersiden

Brygga i Bergen? hjelp-Fangst (lange) og bilde


Bunker
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Bunker

Og nå må du ikke bli for høy på pæra Hunter. Men Bergen var enda finere by enn jeg huska det som. Oslo's byplanleggere burde ta en tur for å lære litt.

Jeg blir ikke høy på pæra. [ :o ] Bare kjekt at andre konstaterer det vi Bergen alltid har visst. [ ;) ]

Fint du fikk uttelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av gss

Brygga??? Antwerpa?? Müncha?? Brema?? Aspa?? etc.. [ ;) ]

Spiste du den?[:0][ :o ]

Nærmere bestemt Nordnes. Sier du at kveldsmaten min ikke var heldig?

Jeg var sykt fyllesjuk[xx(] på fredag, kanskje det var andre ting med i bilde også?

Ellers er vel drikkevannet det farligste i Bergen uansett[ :o )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe Bunker... du sa jo selv at det kom en kondom flytende... selv har jeg sett kondomer, engangssprøyter, ølbokser og brukte damebind komme flytende der du fisket og slikt skjerper jo ikke appetitten.

Men jeg vet om flere som spiser en og annen lange på den strl. du fikk og litt oppover fra Nordnes nå og da uten å ha tatt skade så langt.

[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

hehehe Bunker... du sa jo selv at det kom en kondom flytende... selv har jeg sett kondomer, engangssprøyter, ølbokser og brukte damebind komme flytende der du fisket og slikt skjerper jo ikke appetitten.

Men jeg vet om flere som spiser en og annen lange på den strl. du fikk og litt oppover fra Nordnes nå og da uten å ha tatt skade så langt.

[ ;) ]

Flytende kondom burde kanskje få bjellende til å ringe ja[ ;) ], når jeg tenker sakte etter. Men men, så lenge fisken ikke var mer enn ca 1 kilo føler jeg meg på god grunn. Og en skal aldri kimse av bakt lange i hamburgerbrød med sterk salsa uansett.

Moro forøvrig at jeg ikke tenkte på at vannet kunne være i overkant grisete så nære Bergen, men jeg eter fisk fra indre oslofjord dagen lang så magan burde være godt herda.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.