Gå til innhold
Fiskersiden

Playa Del Tofte?


Eirik
 Share

Recommended Posts

Leste med et smil AOF nr7 og “Heller fisk enn sex”

Sitat: “Tre av fire foretrekker heller en fisketur med gutta enn en hyrdetund med partneren”

Har notert meg at flere forumbrukere har skilt lag med sin partner i det siste.

Det gjelder meg også.

Etter ca 6,5 år er jeg singel igjen å jeg måtte da finne et nytt sted jeg kunne bo.

Det måtte bli leie da økonomien ikke tillater noe kjøp. “For mye penger på fiskeutstyr osv.... :D

Men det er jaggu ikke lett å finne noe som passer for en singel kar med datter som kommer en gang i mnd.

I Oslo er jo prisene helt syke.

Nord for Oslo var jo en tanke men det var detta med fiske og utsikt da.

Hadde jo håpet på å finne noe litt nærme vann og som kunne duge for meg.

Etter en god stund kom jeg over noe som falt i smak.

Etter å ha tatt det i nærmere øyesyn så ble det “Må ha det, bare MÅ ha det” her.

Så nå går jeg bare å tripper her på Stovner blant kartonger og skitt og venter på 1/10 når jeg flytter.

Skal bli godt å nyte utsikten for så å ta fiskestangen å tusle ned å fiske.

Ser ikke bort fra at det kan bli en del fiskefester der. ;)

Ja, hvordan ser det ut?

Vel, her finner du noen bilder av en fiskefrelst ungkarsbolig!

http://eiriknett.com/site/The_House.html

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playa del fabrikklukt :(

Har vært å levert noen takstoler der,fin plass :( Nærsnes,holmsbu og rødtangen ligger ikke så langt unna heller. Noen ha plasser finnes også langs hurumlandet. Mange årleite vannhull å stoppe innom en dag på fjorden. Svelvik dagene er desverre over for i år,men ett artig skue når det pågår.(første helgen i august) har alderi ruslet derifra uten å fått pels på knaggen. Nå blirè liv!ray ray!

kondolerer med forholdet,og gratulerer med at du har kommet deg ut av byhølet.

Du får spørre charlie eller noen andre på forumet ang fiskeplasser+arter i isdammene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du rundt med fiskeræva di på de plassene? :lol:

Celulose fabrikk,men luften renses bedre nå enn tidligere.

Ræva mi følger etter meg uansett hvor jeg forflytter meg,men jeg skal ikke ha skylda for lukten i tofte :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro dere ned nå jenter, lukter ikke vondt her, lukter penger :blink::lol::D

På stedet hvor eirik skal bo lukter det svært sjeldent fabrikk, krever nordøst vind, det er det IKKE mange dager i året her på tofte..

Uansett så håper jeg du får det fint her.. bor ca 3minutter unna deg med bil, på oversiden av factory`n...

Et tips derimot er at du ikke burde teste serveringssjappene uten noen toftefolk du kjenner med deg.. Er så utrolig mange tilbakestående idioter her som ikke liker nye folk og da blir det gjerne dumme slagsmål og enda dummere "politieskorte" til drammen glattcelle..

Når flytter du hit da?? er jo klar med båten jeg, så vi får tatt en dorgetur etter SØ, og da blir du samtidig litt kjent med der vi fisker mest sø..

Uansett Velkommen skal du være til tofte!

Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Er så utrolig mange tilbakestående idioter her som ikke liker nye folk og da blir det gjerne dumme slagsmål og enda dummere "politieskorte" til drammen glattcelle..

I`m ready Eirik

:blink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m ready Eirik

:blink::lol:

Tror du jeg trenger hjelp? hehehe

Går nok bra det der skal du se... ;)

Skal flytte inn møblene m.m. Lø 23

Men usikker på om jeg for flyttet inn før 1/10.

Tur med båt og tur langs land står høyt på ønskelista nå ja.

Var der i går å tittet på kåken.

Skal bli digg å komme seg i hus. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg trenger hjelp? hehehe

Går nok bra det der skal du se... :lol:

Skal flytte inn møblene m.m. Lø 23

Men usikker på om jeg for flyttet inn før 1/10.

Tur med båt og tur langs land står høyt på ønskelista nå ja.

Var der i går å tittet på kåken.

Skal bli digg å komme seg i hus. :blink:

Tviler opå at du trenger hjelp ja.....hmoristisk vinkling bare

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale helter på Tofte er visst ikke bare å spøke med...kjenner mange studenter som har hatt sommerjobb på Södra Cell Tofte som har blitt trua med diverse når de har vært ute for første gang i Tofte (ble visst ikke flere turer nei...)

Gratulerer med flott ungkarsreir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med bruddet Eirik, men du får trøste deg med at det blir ingen sure toner når du skal ut på fisketur :D

Har vippa opp noen fine SØ fra tangen på andre siden av bukta, området er jo absolutt ett mekka! Håper du vil trives der.

"har vippet opp" åååå du er så flink liksom, så bra til å vippe liksom. Ingen vipper som deg liksom.

:D:lol: Blir morro å se du vipper opp noe små gjedder i Steinsfjorden også. Vipp liksom.

Lykke til Eirik i din nye Hugo Hefner bolig, jeg håper og tror at du kommer til å kose deg masse og at artsjakt både på land og til vanns vil gå som en lek. Tris at det gikk som det gikk, men dette er starten på noe nytt og spennende. Lykke til vennen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"har vippet opp" åååå du er så flink liksom, så bra til å vippe liksom. Ingen vipper som deg liksom.

:D:D Blir morro å se du vipper opp noe små gjedder i Steinsfjorden også. Vipp liksom.

Har også hatt noen bomturer dit, sikkert flere av dem enn de som har gitt fisk. Litt i overkant kritisk nå? Små menn, små gleder.

For de som ikke er kjente med Erik - svaret kom fra denne personen:

2408200620134eRFjwMZTTLme9gx2O.jpg?8

Endret av MP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.