Gabrielsen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Var først ved dette vannet: og fikk disse: Så dro jeg til dette vannet: Og fikk dette: Ja, riktig. Ingenting Dro så hjem og drakk dette: Hadde litt lyst til å drikke dette også, men droppet det da det er jobb i morgen: Og nå sitter jeg her Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunker Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Var du i blandevann? grattis med tre pene røde. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerbellybob Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg ser hvor du har vært.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Bra! Her er bilde fra det første vannet som viser litt mer: Og her fra det andre: Nå er det vel ikke så vanskelig å gjette? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryta Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det første vannet må være to-øy-vann,det andre må være breievannet Grattis med fine steikefisker Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerbellybob Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ser litt ut som lutvann ja... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laksefiskern Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 ..ikke bare litt! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts