Espen Ørud Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Har forsøkt være litt allsidig i år og synes jeg har fått til det sånn brukbart. Så mens folk legger ut det ene tvilsomme bildet av seg selv etter det andre i annen tråd så får jeg holde seriøsiteten opp og presentere en liten kavalkade over det jeg har vært så heldig å få være med på hittil i år. LEgger til kommentarer om jeg får tid en dag eller om noen skulle lure på noe... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Det var herlige bilder Espen. Det var godt å sjå noe annet enn mer eller mindre nakne mannekropper... Likte dette svært godt: Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 utrolig herlig å bare skrolle nedover på bildene dine Espen. takk for at du deler dette med oss Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Mye fint å se her ja... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 (endret) Flotte bilder og skikkelig bra fisker!!! Endret November 25, 2006 av Gabrielsen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Utrolig mange bra bilder. Hadde sansen for det siste. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gone_Fishing Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Masse flotte bilder, og mye flott fisk Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Utrolig flotte bilder! Gratulerer med en flott og allsidig sesong! Den ørretpersen din er enkelt og greit en sinnsykt flott fæsk Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Utrolig flotte bilder! Gratulerer med en flott og allsidig sesong! Den ørretpersen din er enkelt og greit en sinnsykt flott fæsk Takk takk - vil bare minne om at det er pers fra land - persen er drygt 1,8 ganger den der... ;-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Brukte du led lampe til å lyse opp stengene på det siste bilde? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Brukte du led lampe til å lyse opp stengene på det siste bilde? Jupp - ligger bakerst på podden.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryta Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Helt enkelt NYDELIG Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Et begivenhetsrikt år,Espen. Kudos for det.... Det bilde av podden ble jo bare gørbra Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Flotte fangster og flotte bilder Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Veldig mange flotte bilder og fangster Espen. Tydelig at gullhårene har funket i år. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiskekongen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Masse fine bilder her ja! koselig lesing på lørdag morgen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syver Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Fantastisk fine bilder Espen. POD bildet kan du jo sikkert få solgt til FOX for en god slump penger Grattis med en fin sessong!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 POD bildet kan du jo sikkert få solgt til FOX for en god slump penger Kanskje om det hadde vært skarpt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Meget flotte bilder og fisker Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viggo Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 lucky bastard, get a life! Ikke f..... om jeg misunner deg noe av detta! Heia Tårnåsen! (eller var det kølabånn?) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 lucky bastard, get a life!Ikke f..... om jeg misunner deg noe av detta! Heia Tårnåsen! (eller var det kølabånn?) Sofiemyr - og takker så mye.... Og Thor har forsåvidt rett ang pod-bildet - det er ikke 100% skarpt og ikke særlig behandlet heller - kunne nok fått mer ut av det, men å klippe til legge ut 72 bilder er ikke gjort i en fei, så det ble stort sett med beskjæring av bildene og ingen redigering ellers.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viggo Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 (endret) Sorry! Endret November 26, 2006 av Viggo Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Her var det mye snacks! Tydelig at du har hatt et supert fiskeår. Bra at såpass mange har lagt ut bilde-kavalkade fra 2006. Jeg får vel legge ut de 3-4 bildene jeg har jeg og. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avkroken Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ser ut til å ha vært et bra år for deg. Veldig mange fine bilder, spesielt godt likte jeg det siste bilde av podden Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limanda Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Du har i alle fall hatt et variert fiskeår!!! Mye fine fisk og bilder, særlig ørreten var imponerende, i alle fall for en som har pers rundt kiloen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts