thomas_88_45 Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Var så mange flotte rapporter, så tenkte eg og kunne slenge inn ein rapport! Årets første skikklige tur var ein tur til Skogseid vatnet og fiske etter røye. Me fekk for det meste små, men det var kjekt og prøva! Så var det ein del turar etter Sjøaure. Og så til Etne i sone 1b. Der fekk eg ein liten tass på 38 cm, ukjent vekt. Men Øystein(Hawkai) fekk ein fin Sjøaure på ca 1 kg! Me fiska og i noken små elver der eg fekk 1 sjøaure på rett under kiloen! Fin plass Øystein sin Sø Min Sø Dorgetur i Etne Krystall klart vatn i Gudvangen, men 0 fisk Kystmeitehøgdepunktet! Lange 11 kg fra land Nokon havfiske turar Brosme på 13 kg!! Andreas med fin lange! Andreas med 2 langer! Da har vert eit fantastisk fiske år Stor takk til Rune som har lært meg veldig masse! Og takk for mange turar! Øystein og Andreas for utallige fisketurar! Even, Helge og Asmund for svært gode tips!! God Jul og Godt Nyttår til alle på Fiskersiden Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Kjempeflott rapport Thomas. Det var mykje fin fisk her. Ønsker deg et godt nytt fiskeår. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Den brosma tror var virkelig grov. Nydelig fisk! 11 kg' lange fra land er en prestasjon det også. Supert! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbjørn Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 (endret) Kjempefine fiskar dåke karane har tatt opp i 2006, likte spesielt den langa på 11kg tatt fra land. Har ellers følgt litt med dåke, ønsker dåke all fiskelukke til i 2007. Godt nytt år, frå Sigbjørn Endret December 31, 2006 av sigbjørn Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkai Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 (endret) Herlig rapport thoms! Hadde foretrukke sladd på bildet mitt btw, sø på 1kg er vel i minste laget for skryterapportar her.. Håpar eg aldri blir avbilda med ein sånn liten sø igjen! Oj! Det var eit herlig mål for 2007! Men tilbake til årsrapporten. Herlig rapport. Godt nyttår! Lykke te med artsjakten i 2007! Står mus på artslista btw Endret January 1, 2007 av hawkai Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_88_45 Skrevet January 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Haha Kunne trengt sensur på bildet ditt ja!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendinfiskervenn Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Fin lange fra land, ingen tvil om det...! Den brosma derimot, den synes jeg godt dere kunne latt meg tatt.. Godt nyttr Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Sterkt! Særlig langa fra land er imponerende, keep it up Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Flott rapport og flotte fisker Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 flere bra fisker her Thomas, håper du får tid til å fiske like mye i 2007. Godt nytt år forresten Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Mye bra fisk, spesielt langa fra land da. Godt nyttår, det er bare å fortsette Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts