Gå til innhold
Fiskersiden

Kjapp rapp....


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

Noen bilder av hva som har kommet på land torsdag kveld og i dag. Fyldigere rapport kommer når jeg ikke er fult så trøtt....

21369_s.jpg

Persa på skrubbe på fredag. 820g

21367_s.jpg

Enda en fløyfisk i fra strileland.

21368_s.jpg

Ny pers på hyse i dag 3700g

21370_s.jpg

Denne kom også på land 2,92kg

Btw: Alle fiskene ble tatt på feederstengene :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blanka. Og som ikke det var nok, keramikken på den ytterste ringen på beasten min var vekke. :)

Som om ikke det var nok, så ble jeg stoppet i kontroll på vei utover også.

Men det var godt å komme seg ut på fisketur igjen.

Jeg har jo sagt at du må kjøre fortere en 45 i 80 sonen :)

Siden du blanka i går, så får jeg heller ta turen i kveld å plukke noen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feit og fin hyse det der.. Grattis med 2x pers! Ikke ille det på to økter. Du har blitt flink i photoshop - det er jo blå himmel på fløybildet :)

Fargen på himmelen kommer ikke fra Photoshop, den kommer naturlig når eg er på jobb, og Jan er og fisker :)

(når eg er og fisker, og Jan ikke kan, blir det storm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe noe rart på himmelen for tiden ja, både blått og en rund rar ting som lyser voldsomt. Smått skremmende så vurderer å holde meg inne i dag til alt dette tullet er borte og deilig regn med grå/svart fin himmel er tilbake.

Skrubba er i fra en "ny" plass som har levert sandflyndrer skrubber og spetter, så det viser seg at det er litt flatfisk i området her også.

Hysene tok på "congerplassen" som er lite utforsket med mindre agn en 1/2 makrell på 8/0 catfish kroker. Når det gjelder kroker så fisket jeg etter flatfisk og agn (les sypiker og små pale/hvitting) til nattens congerforsøk da hysene kom på besøk. Fløyen og største hysa lot seg lure av sandmark mens hyse nr to falt for reke. Tackelet var standard trekroks patternoster med str 2-4 varivas semicirkel kroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.