Gå til innhold
Fiskersiden

Fint vær!


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

Erling manglet fløyfisk så da sa det seg i grunn selv hvor vi skulle fiske hen i det fine været :)

Fisket startet veldig treigt så blei tatt noen bilder igjen med blandet resultat....

21548_s.jpg

Erling agner duppstanga med brisling.

21550_s.jpg

Men stort dypere en dette lå den ikke i løpet av dagen.

21549_s.jpg

Tydelig at røykeloven har nådd langt...

21547_s.jpg

Sa jeg at det var dødt?

21551_s.jpg

Igjen så ble stillheten brutt av en fløyfiskhunn

21552_s.jpg

Og den var vist ikke alene, så 5 min seinere kom denne opp.

21553_s.jpg

Ny art for plassen. Lomre på 640g

21554_s.jpg

Og jammen så klarte ikke Erling å lure opp en knall farga fløyfiskhann på slutten!

Ikke den mest aktive dagen i fra fiskens side, men med såpas vær så gjorde det egentlig ikke så mye. Utenom bildene så kan vel en 1,5-2kg torsk som Erling fikk nevnes samt en fløyfiskhunn til på meg.

Takke for en knall tur Erling og grattis igjen med en ny art!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm antal arter ja... skal vi se. Conger, Piggskate, paddetorsk, glassvar, fløyfisk, lomre, sandflyndre, ok hyser, lysing, torsk, sei, lyr, hågjell, ål, makrell, hvitting, svartkutling, tangkutling, dvergulke Er vel de artene som er tatt på stang her. Samt at Breiflabb, hårvar og rødflekketkutling er observert av Rudolf under dykking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm antal arter ja... skal vi se. Conger, Piggskate, paddetorsk, glassvar, fløyfisk, lomre, sandflyndre, ok hyser, lysing, torsk, sei, lyr, hågjell, ål, makrell, hvitting, svartkutling, tangkutling, dvergulke Er vel de artene som er tatt på stang her. Samt at Breiflabb, hårvar og rødflekketkutling er observert av Rudolf under dykking.

Og bergnebb. Den lille rakkeren. På tross av bergnebben vil jeg si det er en ok fiskeplass.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.