Gå til innhold
Fiskersiden

Godt Nyttår-Mail fra FS


 Share

Recommended Posts

Vi har sendt en mail til brukerne og takket for 2008 og sagt litt om 2009. Dessverre er det noe galt med mail-systemet så denne blir visst sendt i flere eksemplarer. Vi beklager selvsagt opg jobber for å få ordnet opp. Det er visst også feil emd tegnsettingen...

Her er mailen Dere får:

Vi ?nsker deg et godt nytt?r og h?per p? mange spennende rapporter fra ditt fiske?r 2009. Takk for 2008. Vi vil med denne eposten ogs? minne om at vi

kommer med helt nye sider p? ny?ret, f?lg med. F?rst ut er hovedsiden med nytt design og innhold, deretter forumet med bedre brukergrensesnitt og bedre

spam filter.

Skulle selvsagt vært slik:

Vi ønsker deg et godt nyttår og håper på mange spennende rapporter fra ditt fiskeår 2009. Takk for 2008. Vi vil med denne eposten også minne om at vi

kommer med helt nye sider på nyåret, følg med. Først ut er hovedsiden med nytt design og innhold, deretter forumet med bedre brukergrensesnitt og bedre spamfilter.

PS: Til de som er opptatt av slikt beklager vi også ord delings feilen i siste linja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom først :)

Og innlegget ditt er fult av feil - tror du må gjære noe med tastaturet ditt :)

Jeg fikk forøvrig 2 "forskjellige" - 3 som så slik ut :

ThorEH, Vi ønsker deg et godt nyttår og håper på mange spennende rapporter fra ditt fiskeår 2009. Takk for 2008. Vi vil med denne eposten også minne om at vi kommer med helt nye sider på nyåret, følg med. Først ut er hovedsiden med nytt design og innhold, deretter forumet med bedre brukergrensesnitt og bedre spam filter. 2009 byr også på flere spennende konkurranser med tilhørende gode premier. Mvh Remy, Espen, Karl Inge Stumo www.fiskersiden.no ------------------------------------- Fiskersidens Forum Statistics: ------------------------------------- Registered Users: 7435 Total Posts: 408766 Busiest Time: 734 users were online on 25.03.2008 - 20:33 ------------------------------------- Handy Links ------------------------------------- Board Address: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php Log In: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?act=Login&CODE=00 Lost Password Recovery: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?act=Reg&CODE=10 ------------------------------------- How to unsubscribe ------------------------------------- Visit your email preferences (https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?act=UserCP&CODE=02) and ensure that the box for 'Send me any updates sent by the board administrator' is unchecked and submit the form

Og tre som så slik ut

ThorEH,

Vi ønsker deg et godt nyttår og håper på mange spennende rapporter fra ditt fiskeår 2009. Takk for 2008. Vi vil med denne eposten også minne om at vi kommer med helt nye sider på nyåret, følg med. Først ut er hovedsiden med nytt design og innhold, deretter forumet med bedre brukergrensesnitt og bedre spam filter.

2009 byr også på flere spennende konkurranser med tilhørende gode premier.

Mvh

Remy, Espen, Karl Inge Stumo

www.fiskersiden.no

Den siste (riktige) kom først - men begge har riktig tegnsetting ( ikke ? i stedet for å )

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slett ikke fått noen :)
Kan få en av meg eller Thor...vi har begge fåt 6 hver og sikkert flere som får like emange.

er jo bare en bagatell som fikses fortløpende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne................

When accused drug kingpin Mr Big fish :) began planning a deep-sea fishing trip more than a year ago, US drug agents also got ready – to catch their prey.

US authorities announced yesterday that Mr Big fish:) had been captured by the US Coast Guard early on Monday off the coast of La Paz, Mexico, aboard the US-registered sport boat Dock Holiday.

Mr Big fish:) was expected to be formally arrested today so he can spend the new year behind bars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sendt enda, så du kan da ikke ha fått noe :)

EDIT : siden Remy tydligvis tror han har kontroll :) Så legger jeg ved bildebevis på at jeg har fått mail fra "ham" i det tidsrommet han sier jeg ikke kan ha fått noen :)

nyttrmail_fiskersiden.jpg

Da har jeg fått to til...

Altså oppe i 9 stk

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.