Balthasar Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Vet det er en egen tråd om dette, men er det noen som kan sende en invitasjon til lcr_87(AT)hotmail.com? Takk! Edit: Endret mailadressen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 sendt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balthasar Posted December 21, 2005 Author Report Share Posted December 21, 2005 takk, da ble det to Da kan dere gjøre som dere vil med denne tråden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Lar den stå åpen litt, muligens flere som vil ha gmail konto...er vel nærmere 3gb lagringsplass der nå pr.konto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RexHunt Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Hvis det er flere som vil ha Gmail er det bare å sende mail til adressen som står i profilen min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aej Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 de som vill ha gmail konto sender mail til alexander.admin1@gmail.com [8D] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 jeg vil ha g-mail stefan26furnes@hotmail.com thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunker Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Stefan jeg vil ha g-mail stefan26furnes@hotmail.com thnx sendt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Da trenger man visst ikke invitasjon lenger http://www.itavisen.no/php/art.php?id=368182 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Noen som finner ut hvor man registrerer seg?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 www.gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 www.gmail.com Får bare Googlekonto her, ingen G-mail adresse?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Du får tilgang til Gmail via Googlekontoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 om du/dere vil bare send mail på pm så sender jeg invite, enkelt og raskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Når jeg skriver www.gmail.com så kommer denne frem Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/7739/19102.jpg Levert av: http://fiskevatn.no/foto/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Du får tilgang til Gmail via Googlekontoen. Her står bare min gamle emailadresse. Søker om hvordan opprette Gmailkonto og da får jeg bare opp at man fortsatt må inviteres av en eksisterende bruker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 ingen som får frem registrer deg for Gmail ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 ingen som får frem registrer deg for Gmail ? Joda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Her står bare min gamle emailadresse. Søker om hvordan opprette Gmailkonto og da får jeg bare opp at man fortsatt må inviteres av en eksisterende bruker. Send meg en PM med mailadressen din så skal du få en invitasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nymoen Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Tar tydeligvis litt tid før signup-linken er på plass hos Gmail. Bruk denne siden så kommer du direkte til signup-skjemaet: http://mail.google.com/mail/signup -Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Her står bare min gamle emailadresse. Søker om hvordan opprette Gmailkonto og da får jeg bare opp at man fortsatt må inviteres av en eksisterende bruker. Du har autofullfør på tipper jeg... samt en hel masse temp filer som burde slettes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Tar tydeligvis litt tid før signup-linken er på plass hos Gmail. Bruk denne siden så kommer du direkte til signup-skjemaet: http://mail.google.com/mail/signup -Kenneth når jeg trykker på "registrer deg for gmail" så kommer jeg inn der :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Takk til Trond for invitasjon! Var mye enklere det ja.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts