Gå til innhold
Fiskersiden

nmu?


tryta
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av OLHEI

Konkurransegjengen gikk ut av NMU på årsmøtet i fjor, så det er nå kun spescimenmeite det dreier seg om.

Kriteriene for å melde inn en ny klubb tror jeg greit kan oppfylles; vi i Laken var jo 3 personer som bare lagde vår egen klubb, meldte oss inn i NMU og that's it.

Vil det være mulig for oss i Karmøy RovfiskerLag å melde oss på som klubb, slik at de av våre medlemmer som betaler NMU medlemsskap (gjelder ihvertfall meg og StåleG) kan melde inn fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av OLHEI

Konkurransegjengen gikk ut av NMU på årsmøtet i fjor, så det er nå kun spescimenmeite det dreier seg om.

Kriteriene for å melde inn en ny klubb tror jeg greit kan oppfylles; vi i Laken var jo 3 personer som bare lagde vår egen klubb, meldte oss inn i NMU og that's it.

Vil det være mulig for oss i Karmøy RovfiskerLag å melde oss på som klubb, slik at de av våre medlemmer som betaler NMU medlemsskap (gjelder ihvertfall meg og StåleG) kan melde inn fisk?

Nei, man melder seg på som enkeltindivider og oppgir samtidig klubbtilhørlighet. Dermed blir fangstinnmldinger automatidk linket til klubben deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

sitat:Opprinnelig postet av Bendik.Ø

Jeg skal ha økonomien i NMU fremover og vil bidra så godt jeg kan.

Betyr det at du er rett adresse for innmeldinger?

Alle innmeldinger går via Arnt aage kan sende deg innmeldingskjemaet jeg Håvard, send meg en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta i mot innmeldiger til NMU (ikke specimenkonkurransen).

Har ikke fått oversendt medlemsregisteret enda, så jeg er ikke helt sikker på hvor mye informasjon som bør legges ved en innmelding, men de som ønsker å melde seg inn kan starte med:

Fullt navn

adresse

e-mail

fødselsdato

klubbtilhørighet

tlf

(det meste burde vel være dekket da [ :) ])

Send PM for betalingsinformasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Er usikker på grensen for juniorer (18 år????).

Man er junior til og med det året man blir 19!

Ellers skjer det som nevnt her store og nye ting med hjemmesiden vår Meite.net i disse dager. En nyåpning nærmer seg!

Hovedfordlene med å være medlem av NMU nå er at man kan delta i Norges beste og eldste specimenkonkurranse, få tilgang på specimendatabase med godt over 3000 registrerte fangster pluss bilder og ellers masse bra meitestoff!

Det vil sakte MEN sikkert bli lagt ut mer og mer av dette på det nye Meite.net.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.