Gå til innhold
Fiskersiden

nmu?


tryta
 Share

Recommended Posts

sitter her å banner stille for meg selv. var medlem i norsk meite union for noen år siden,men klarer ikke å finne noen side på nettet når jeg søker.[} :) ] hadde vært fint å kunne SE bilder,å lest artikler om fangstene. mulig meldt meg inn igjen. noen som har noe info?

*** Edit: Flyttet ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

meite.net er domenet til nmu.

SFK-laken hjelper nmu med en ny internettløsning. SFK-laken hjemmesidene har ikke noe med NMU løsningen å gjøre.

SFK-laken er en av klubbene i NMU.

Vi ønsker som så mange andre å få igang nmu igjen, og har gjort noe med det ved å tilby oss å hjelpe.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppklarende info her: meite.net er NMUs gamle sider - SFK Laken er en egen sportsfiskeklubb organisert under NMU og vi har egne nettsider - men vi i Laken har sagt ja til å prøve å få nettsidene til NMU (altså meite.net) opp og gå igjen - så får andre dømme om vi lykkes med det når de nye sidene vi laker kommer. Vi jobber så hardt vi kan/har tid til og håper å komme med noe bra veldig snart... Vi håper at de nye nettsidene kan være med på å løfte NMU til gamle høyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av stein

meite.net er domenet til nmu.

SFK-laken hjelper nmu med en ny internettløsning. SFK-laken hjemmesidene har ikke noe med NMU løsningen å gjøre.

SFK-laken er en av klubbene i NMU.

Vi ønsker som så mange andre å få igang nmu igjen, og har gjort noe med det ved å tilby oss å hjelpe.

Stein

Misforstå meg ikke, var bare jeg som ikke tok koblingen sfk/meite.net og nmu. Det viktigste er jo at noe skjer[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Tror ikke jeg fornyer medlemsskapet slik aktiviteten er nå. Greit å være støttemedlem men det må jo skje noe liksom...

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Misforstå meg ikke, var bare jeg som ikke tok koblingen sfk/meite.net og nmu. Det viktigste er jo at noe skjer[ :) ]

Så du skal fortsatt være medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør han absolutt! Tror det er flere som kunne tenke seg medlemskap...[ :) ]

Lurer på noen ting:

- Er det slik at NMU står og faller på en mann; Arnt Aage?

- Har NMU andre aktiviteter enn specimenkonkurransen?

- Medlemsfordeler?

- Må man være direktemedlem eller blir man automatisk medlem hvis man innlemmes i en av klubbene som er tilsluttet NMU?

- Hvilke kriterier må en klubb oppfylle for å søke medlemskap i NMU?

- Pris?

Mulig mye av dette besvares vel med de foreskrevne nye sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Lurer på noen ting:

- Er det slik at NMU står og faller på en mann; Arnt Aage?

- Har NMU andre aktiviteter enn specimenkonkurransen?

- Medlemsfordeler?

- Må man være direktemedlem eller blir man automatisk medlem hvis man innlemmes i en av klubbene som er tilsluttet NMU?

- Hvilke kriterier må en klubb oppfylle for å søke medlemskap i NMU?

- Pris?

Skal forsøke å svare på noen av spørsmålene:

- Arnt Aage har jo en viktig rolle som leder av NMU, men at alt står og faller på han blir ikke riktig. Skal det være mulig å få NMU opp til, og over, gamle høyder kreves det at flere bidrar. SFK- Lakens initiativ med hjemmesiden er jo veldig bra. Jeg skal ha økonomien i NMU fremover og vil bidra så godt jeg kan.

- NMU hadde jo en stor gjeng som drev på med konkurransemeite (deltok i WM mm). Hva som er status for den delen av miljøet nå er jeg ikke sikker på. Andre?

- Medlemsbladet "Norsk Meite" var/er jo en av medlemsfordelene. Tror det er innitiativ på gang for å få gitt ut bladet igjen.

- Man må være direktemedlem

- Usikker på kriteriene på klubbnivå (dersom det er noen kriterier).

- Pris pt 200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.