Gå til innhold
Fiskersiden

Ønske om fotokurs ??


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

I fjor arrangerte fiksersiden.no et fotokurs på Østlandet, et kurs jeg føler ble meget godt mottat.

Kurset i fjor hadde vi ute på Ellnestangen i Asker, der vi kombinerte fotokurs med litt fiske (greit å ha noen motiver)

Så spørsmål er om det er et ønske fra dere brukere å få samme tilbudet i år.[ :) ]

Kan se ut som vi kan få til et kurs på Østlandet og et kurs på Vestlandet (Haugesunds området)

Så meld dere intresse så får vi se hva vi får til [ :) ][ :) ][ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på fotokurset på Elnestangen og kan trygt anbefale det. Spesielt hvis det er samme fotograf som skal holde kurset.

Dersom det blir noe av vil jeg anbefale folk å tenke igjennom spørsmål/problemstillinger på forhånd. Sjelden man har så god mulighet til å få direkte hjelp med det man er usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Var med på fotokurset på Elnestangen og kan trygt anbefale det. Spesielt hvis det er samme fotograf som skal holde kurset.

Dersom det blir noe av vil jeg anbefale folk å tenke igjennom spørsmål/problemstillinger på forhånd. Sjelden man har så god mulighet til å få direkte hjelp med det man er usikker på.

-bare et litet tips; ikke bli med på samme kurs som Gabrielsen - han har tenkt ut MAAANGE spørsmål på forhånd..slik at dine eventuelle spørmål blir det icke tid for å svare på...[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.