Gå til innhold
Fiskersiden

Diskusjonstråd for festen 17.mars


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det med den kaffekoppen som meiterene måtte kjøles ned med,kan ha noe med at jeg ble satt på kaffediett ;) Også jeg som hadde en sånn brått oppatstigende form :D alt folk sier at jeg gjorde den kvelden er ICKE sant B) Fet fest og fet whisky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo ha flere sånne fester da! Hadde det knall, men Remy: du var IKKE med på det veddemålet, husker veldig godt at jeg nekta deg det ;)

Mr.Gabrielsen var innom butikken i dag for å ruste seg opp til veddemålet, som har blitt forkortet til halvannen måned. Blir spennende å se hvordan det går, burde nesten blitt en egen tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er jeg verdensmester i fylla, og uten at jeg husker helt i detaljer hvordan vi kom inn på det så begynte jeg å rølpe noe om at jeg hadde mer peiling på SØ-fiske enn Gabrielsen (eller så var det omvendt).

Det endte i alle fall opp med at jeg ville gi Svein 500,- hvis han fikk større SØ enn meg i fjorden, noe han godtok. Så kom Remy og skulle dra opp potten til 10-15 000, som jeg selvsagt var med på (helt til jeg skjønte at han selv skulle være med), men Gabrielsen ville ikke spille så hardt. Vi tok hverandre i hendene 24 ganger foran diverse berusede fiskeentusiaster, i tilfelle noen skulle ha dårlig hukommelse dagen derpå.

Så enden på visa er at det er en liten slump penger og bøttevis med heder og ære til den av oss to (Remy er fortsatt ikke med) som får største SØ på flue fra land i indre Oslo-fjord, båt er ikke lov. Gjelder fram til en gang ute i mai.

Blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten teller ikke, da var jeg ib en slags musikk-ekstatisk-orgasmisk transe eller noe slikt noe.

Og på treffet oppførte jeg meg vel fint, med en jevn fin promille...

Ingen klager herfra, KIS ;) Synes du oppførte deg uklanderlig ved begge anledninger, jeg ;)

Men en smule info rundt treffet hadde ikke vært å forakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabrielsen ville ikke spille så hardt. Vi tok hverandre i hendene 24 ganger foran diverse berusede fiskeentusiaster, i tilfelle noen skulle ha dårlig hukommelse dagen derpå.

Aha.... det var et veddemål altså?

Jeg så bare at dere gikk rundt å leide hender og tenkte at det har sikkert noe med fluefiske å gjøre...

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØØØØØØH? var du der B)

He He! jeg husker hele festen,mener tydelig og huske at du ikke klaget på de brune varene :rolleyes: Desverre fikk jeg ikke lov til og forstyrre jentene i baren så mye. må ha vært forplantnings organet som tok seg av tenkingen en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.