Gå til innhold
Fiskersiden

Diskusjonstråd for festen 17.mars


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for en svært hyggelig kveld. Hadde en liten vennskapelig diskusjon med Caddis og lagde visst et veddemål med MP som jeg fort kan tape 500 kr på (eller han ;) ). Var utrolig moro å kunne prate fisk hele kvelden! Ser fram til å foreta alle de fisketurene som ble planlagt i går kveld - det var ikke få :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt og falt, fru Blom! Sklitakla i hoftehøyde etter overfallsmetoden,er vel en mer korrekt betegnelse :rolleyes:

Det er ikke den delen av fysikken som plager meg i dag ;)

hvem lå under?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis falt jeg ikke på noen etter grisetaklinga ;) At man skulle bli utsatt for den typen vold av en ikke navngitt jerk-fisker med bløde konsonanter, var man slett ikke forberdt på gitt :D

skjønner ikke hvem den jerker`n er gitt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle for en hyggelig kveld, ingen nevnt - ingen glemt..!

Takker spesielt en viss person som selvoppofrende kom meg til unnsetning på morrakvisten, da jeg ikke ANTE hvordan jeg verken skulle få på meg skoa eller hvordan man ordnet med taxi...

:rolleyes:

Må allikevel fremheve noen som også var på festen; visse forskere som det var svært nyttig å prate med, til alle som tilrettela festen og alle de svært hyggelige kjente og tidligere ukjente forumbrukere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte hvorfor jeg er så sinnsykt tørst idag, så mye som jeg drakk igår :rolleyes:;)

Utrolig bra kveld vil jeg påstå!! Takker alle som bidro til det :D

Artig å havne på nahspiel(skrives det sånn?) hos redaktøren, håper jeg oppførte meg pent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også takke alle for en morsom kveld, lenge siden jeg har vært så svimmel som i går. Bare synd jeg krangling med kvinnfolk og at jeg faktisk måtte jobbe i dag hindret meg i å ta den helt ut.

Takk for en svært hyggelig kveld. Hadde en liten vennskapelig diskusjon med Caddis og lagde visst et veddemål med MP som jeg fort kan tape 500 kr på (eller han :D ). Var utrolig moro å kunne prate fisk hele kvelden! Ser fram til å foreta alle de fisketurene som ble planlagt i går kveld - det var ikke få :)

Hehe, som mannfolk flest er jeg verdensmester i fylla, men litt mer ydmyk dagen derpå. Blir spennende å se hvordan konkurransen går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også takke alle for en morsom kveld, lenge siden jeg har vært så svimmel som i går. Bare synd jeg krangling med kvinnfolk og at jeg faktisk måtte jobbe i dag hindret meg i å ta den helt ut.

Hehe, som mannfolk flest er jeg verdensmester i fylla, men litt mer ydmyk dagen derpå. Blir spennende å se hvordan konkurransen går da :)

Husk jeg fikk være med og?

Ah, nå skal jeg snart dusje, spist E Å B til frokost etter tips fra pikopath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy.... det jeg skimter i gjennskinnet på glasset til venstre der....

er det det "bålet" som det bordet jeg satt ved fikk litt pes for fra scenen?

Tror det ble sagt noe slikt som dette :"Nå er det noen meitere som har laget bål på bord 6.... det er IKKE lov!" så kom ei av de ansatte og gjorde frenetiske forsøk på å blåse det ut.... Tenkte i mitt stille sind på en kjent klassiker "There she blows..." før jeg resolutt slukket brannen for henne med en kaffekopp noen hadde plassert på bordet vårt for å gi oss dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får takke for sist jeg, også! Var særdeles hyggelig å hilse på så mange av dere igjen.

Husker ikke alt, men noen av hallisene mine gikk ut på at det var ett slags fiskevesen som fløy rundt og gjorde ugagn. Jeg skjønte jo at dere ikke ville komme til å tro meg, så jeg forsøkte å få dokumentert de gale tingene det gjorde, samt å få avdekket hvem som skjulte seg bak masken..

19032006101729QXSi58nFy56g.jpg?30

Her godsnakker ”det” med Charlie

19032006101729in8VGOB1h95r.jpg?30

og her.. eh.. med Trym..

19032006101729CBBnHJ99y4G9.jpg?94

Trym og vesenet ble etter hvert mer enn gode venner… Men hvem skjulte seg bak masken??

19032006101729Ey3R64g9KNAR.jpg?18

Kunne det ha vært Esox?

190320061025491n87hDW5l8hu.jpg?90

Eller Morten?

190320061025491F1hdA1UFnCW.jpg?29

Kunne jo vise seg at det var Thile, også

19032006101729TW4eEks619PD.jpg?30

Eller Steinar

190320061017297X8uax17Mj8g.jpg?36

Michael?

19032006101730TwGt2T44Y47g.jpg?20

Ikke godt å si.. Kunne den som våknet opp med "dyret" gi oss svaret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.