Gå til innhold
Fiskersiden

FS isfisketreff 2006, info og påmelding, oppdatert


 Share

Recommended Posts

Her vil vi fortløpende poste påmeldte deltagere til Fiskersiden's Isfisketreff 2006. Det vil også komme nødvendig info til treffet her.

Info om konkurransene til FS isfisketreff 2006;

Det vil bli tot sett tre konkurranser i helga. En hovedkonkurranse, en sprint konkurranse, og en felles konkurranse om "best fisk" ila helga! Her vil en jury avgjøre best fisk!

Hovedkonkurransen: Lørdag 09.00-14.00 på Tunevannet, Sarpsborg. Det konkurreres i to klasser; abbor og gjedde, hvor størst fisk i de to klassene vinner. Det blir også premie til "beste prestasjon"(avgjøres av jury) ila hovedkonkurransen. Både ismeite(sef med død agn) og vandlig isfiske er lov. Maks to ismeite stenger pr. pres + pilkestikke.

Sprintkonkurransen går også på lørdag etter hoved konken på Visterflo. Fisketid = time. Vidre innstrukser blir gitt på treffet[ :o ]

NB! Det blir kun servert mat på Lørdags kveld, så annen mat og drikke må medbringes, event. handles i nerområdet. Det finnes et lite kjøkken på klubbhuset.

Husk også liggeunderlag/felt seng

Det vil være muligheter for guidet isfiske både på sjøisen og i ferskvann/brakkvann[ ;) ], så ta med det du har av utstyr!

NB! Til deltagere, i tillegg til fullt navn merk også innbetalingen med; FS-is

Innbetaling til konto nr. 97134566012

Frist for innbetaling 14.02. Les mer her https://www.fiskersiden.no/treff/isfiskeostfold.asp

PS! Her er det førstemann til mølla da det kun er plass til ca. 30 mann på klubbhuset. Send gjerne en PM(til flemms) på at du har meldt deg på/betalt grunnet treg transaksjon i banken.

Denne tråden er åpen for spørsmål og diskusjon.

Deltagere:

Flemming Fredriksen (Flemms)

Rémy Ekornseter (Rémy)

Erik Walman (Caddis)

Håvard Skjelstad (Håvard Skjelstad)

Jørgen Ødmann Andersen (Sjefsfeskern)

Morten Martiniussen (MortenM)

Martin Berglund Jensen (Martinmmfiske)

Morten Pettersen

Andrè Olsen (Andrè)

Trond Gulbrandsen (Gjeddebob)

Jørgen Andersen (Lille Budda)

Tomas Andersen (Borre)

Kjetil Lund (Kjetillund)

Pål Sindre Svae (Langnes)

Jostein Sæll (Jostein Sæll)

Dag Jøran Larsen(D.J)

Mikael Larsen

Frank Henning Lilleborgen(kull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JA, sier som Flemming - hvor ble det av alle som syntes dette var en god ide ved idelansering samt som hadde tenkt ta turen i fjor? Er jo et glimrende tiltak for de som har lyst til å lære seg litt om isfiske og også for de mer erfarne til å utveksle erfaringer - og hva er vel ellers bedre på en kald tid av året å møte "like gærne" folk for fiskeprat og trivelig samvær? Nei, folkens - her er det bare å møte opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å meld dere på nå gutter og jenter [ ;) ][ :o ]

Selv om fiskersidentreffene ikke er kjent for sitt vavittige bra fiske så er vi bra på det sosiale, men på denne turen så tror jeg vi kan slå hull på myten om fiskersidentreff og dårlig fiske [ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også[ ;) ]

Kan melde om bra is på alle "hot spottene" nå!

Ikke noen grund til å sitte hjemme i so**** å sture å se på OL! Her blir det OL i isfiske[ :o ][ :) ]

Til de mest inbitte TV titterne, så er det faktisk mulig å få et glimt av OL på klubbhuset også[ :) ]

Dette blir bra! Til dere som lurer, meld dere på, ikke noe å lure på!

[ ;) ]

Edit: OL og TV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Tomas sånn skal det låte!

Om du brenner for lyskrok støping så ta gjern med deg dette på treffet. Hadde vært meget int. og det er rom for å pusle med det på kveldstid også! På slike treff lærer vi alle av hverandre, det er noe av poenget!

Anngående fiske så er det stor kompetanse på div fiske fra guidene som er med på treffet, noen av de dyktigste i området!

[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrm kremt... Det er ikke jeg som skal løpe etter haran da skjønner du! Dunker`n til Motor`n har den jobben, jeg sitter bara på rævva jeg og skyter`n om den passerer! Ja, haran altså [:I] og ikke dunker`n [ ;) ].

Men bare vent! Snart er det mars og da har dunkern og haran ferie, men det har ikke abborene og gjedda! [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Perca

Hrm kremt... Det er ikke jeg som skal løpe etter haran da skjønner du! Dunker`n til Motor`n har den jobben, jeg sitter bara på rævva jeg og skyter`n om den passerer! Ja, haran altså [:I] og ikke dunker`n [ :o ].

Men bare vent! Snart er det mars og da har dunkern og haran ferie, men det har ikke abborene og gjedda! [8D]

He he, bare jangler litt med deg Perca[ :) ][ :) ] Har da skutt noen harer selv i tiden jeg!

[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.