Gå til innhold
Fiskersiden

87 år,gjedde på 15,5...


Aristokraten
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av slabbedasken

Kremt... Du Aristokraten som kommer fra den beste by`n med det flotteste laget. Som meg. Det er tull at du har tatt gjørs i Skinnerflo på over 4 kilo eller?[8)]

Tull[?]Nei,hvorfor skulle det vært det[?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av slabbedasken

Sorry. Ingen egentlig grunn til å betvile det. Er bare jeg som har blitt innprenta av de gamle i familien at "i Skinnerflo er det bare småfisk" Men da er det altså bare bull. Så bra! [ :) ]

Bruk søkefunksjonen her inne,da finner du fort ut at i Skinnerflo er det bra med stor fisk av diverse slag...[^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av slabbedasken

Sorry. Ingen egentlig grunn til å betvile det. Er bare jeg som har blitt innprenta av de gamle i familien at "i Skinnerflo er det bare småfisk" Men da er det altså bare bull. Så bra! [ :) ]

Småfisk?

Det er minst èn gjeldende norgesrekord derfra såvidt jeg vet.

Ikke gjedde da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra de tok feil da. Er noen år siden jeg hørte far min si det bare var tull å fiske der. Familiens utspring er oppover der serru. Tror faktisk de tok steget direkte opp av Skinnerflo når de mista finnene og utvikla bein. Mon tro hva Darwin ville sagt om det. Kan ennå se konturene av fiskeskjell på far min. Og lukta er jo ikke til å ta feil av[^] Padler kano flere ganger hver sommer oppover Seutelva og til Solli-kroa. Fin tur det. Får slenge ut snøret neste gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.