Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan går det egentlig med MUSTAD?


kit
 Share

Recommended Posts

Jeg har tripod fra mustad, den er genial, men stor. Ellers så er det ikke så lett å få kjøpt produktene deres. Jeg har vært litt i kontakt med de i det siste, men de sier at de fortsatt jobber med å få med seg utsalgsplassene. De omla jo mye i år, skal selge direkte til kjedene istedet for gjennom grossister.

Jeg tror resten av produktserien er av god kvalitet, de selger bra mengder Mustad i utlandet, klær, rigger, kroker etc. Men det gjenstår å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Mustad tripod og er meget fornøyd med den.var ikke vanskelig å skaffe heller, fant bare modellen på en engelsk side(her finner du mange av mustad sine produkter: http://www.mikestackleshop.com//index.php?...acturers_id=17), så ba jeg min faste fiskebutikk om å skaffe den og 5dager senere var den i hus!

Har også en snelle fra Mustad(senturion 6500), er ikke helt fornøyd med snøreopplegget(den fylles mye i bund og lite i toppen) ellers grei nok. Sammenlignet med en Okuma Impact som koster halvparten(250kr) er det ikke noe spesielt godt kjøp,selv med 10 kulelager mere på Mustaden synes jeg Okumaen er bedre. Så etter det jeg har erfart og hørt fra andre steder, mener jeg følgende:

Tror det er smartere å kjøpe en snelle fra Okuma eller Shimano, dette er jo "første" året som Mustad har sneller i sitt program.

Tripodene er enkle,solide,store og mye billigere enn andre merker(betalte 500kr for min dilux), løp og kjøp.

Vet det er andre på forumet som har klær og stenger, så det kan jo de svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustad har jo overtatt importen av yozuri wobblere, så ser jo ut som de blir noe billigere:) Kansje også bedre utvalg? Uansett mye fine produkter å glede seg til, "norske" eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustad er vel mest kjent for sine kroker vil jeg tro.

Flere av krokene er blitt standarder og mange som bruker disse eller har

de som mal for å sammenligne med andre. De kom med en ny laksekrok

i fjor som jeg synes ser pen ut. Skal kjøpe meg noen bokser med 2/0 størrelsen

av disse:

http://www.mustad.no/signature/index.php

Den gamle kjente Engelske "krokfabrikken" Partridge er kjøpt

opp av Mustad og er jo også et kjent merke.

De satser vel på et bredere produkspekter nå men jeg kjenner ikke

så mye til disse.

Synes godt Mustad kunne komme ut med endel klassiske laksekroker i store

størrelser og gjerne blind eye kroker. Partridge har noen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.