Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt Forum - Alle Hjelper Alle


Recommended Posts

lol ikke vetj jeg. Men bigfish det finnes en annen tråd som heter torturens aften med svar på det du lurer på

Ok, skal snuse den opp å torturere meg litt :rolleyes:

Testforum ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker du en gang til ser det normalt ut - dermed antok jeg at Big Fish kanskje hadde motsatt setting av det du hadde mtp komptibilitetsknappen... Angående klokka di kan jeg neppe tenke meg at problemet ligger hos oss all den tid jeg ikke har problemer med noen browsere her eller i heimen og heller ikke mengder med brukere opplever samme problemet.

Jeg har en mistanke om at feilen er lokalisert mellom tastaturet og stolen, men det kan jo være maskinen som lager noe krøll der også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker du en gang til ser det normalt ut - dermed antok jeg at Big Fish kanskje hadde motsatt setting av det du hadde mtp komptibilitetsknappen... Det gjorde eg med ein gang så det er greit. Trudde det var for å fikse klokka men det var det jo ikkje... Angående klokka di kan jeg neppe tenke meg at problemet ligger hos oss all den tid jeg ikke har problemer med noen browsere her eller i heimen og heller ikke mengder med brukere opplever samme problemet.

Jeg har en mistanke om at feilen er lokalisert mellom tastaturet og stolen, men det kan jo være maskinen som lager noe krøll der også... ;-)

Har ikkje gjort anna enn at eg kom heim fra nordsjøen i går, slo på maskinen og starta nettleseren, åpna FS-forumet og såg at klokka var feil, sjekka PC-klokka som var rett, sjekka mine innstillinger som også var rette. Bruker Opera 10.51 og sjekka også IE8 men det er det samme der. Av og til har forumet sommartid, av og til ikkje. Har ikkje gjort noko med nokon innstillingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klokketrøbbel jeg også, sånn fiksa jeg det:

Gå inn på "Mine innstillinger", under "Settings - General Settings" fjerner du haka foran "DST Correction" og setter en hake foran "Currently in DST?".

Mulig at du må logge ut og inn av forumet en gang før det vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klokketrøbbel jeg også, sånn fiksa jeg det:

Gå inn på "Mine innstillinger", under "Settings - General Settings" fjerner du haka foran "DST Correction" og setter en hake foran "Currently in DST?".

Mulig at du må logge ut og inn av forumet en gang før det vises.

Gjorde det samme og det funket på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken timezone har du under "Mine Innstillinger" da?

GMT+1

Hadde klokketrøbbel jeg også, sånn fiksa jeg det:

Gå inn på "Mine innstillinger", under "Settings - General Settings" fjerner du haka foran "DST Correction" og setter en hake foran "Currently in DST?".

Mulig at du må logge ut og inn av forumet en gang før det vises.

Da må ein vel inn igjen og endre det når sommartida er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker som det skal hos meg ser slikt ut

101746_s.jpg

Det var akkurat sånn eg hadde det også men det funka ikkje her.

Hadde klokketrøbbel jeg også, sånn fiksa jeg det:

Gå inn på "Mine innstillinger", under "Settings - General Settings" fjerner du haka foran "DST Correction" og setter en hake foran "Currently in DST?".

Mulig at du må logge ut og inn av forumet en gang før det vises.

Dette funker fint men må endres til hausten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi du ikke har klikket på "kompatibilitetsknappen" oppe til høyre for URL-feltet i nettleseren din. Ser ut som et ark som er delt på midten...

Er det der det står "side" vesidenav vektøyknappen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.