Trond Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Jepp. https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...ndpost&p=476776 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Er det noen måte å søke opp sine siste tråder i ett delforum. Jeg ser søkemuligheten for å lete opp sine siste innlegg, men ikke sine siste tråder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Jadda, gå for eksempel hit: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showforum=23 Nederst har du noen valg, der det står "Tråder: Alle" velger du "Tråder: Jeg startet", så kan du sortere dem i den rekkefølgen du vil med de andre valgene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Du er en knupp Trond! Og flink. Du er så flink, flink, flink, flink, flink,flink. Herregud du er så flink og spesiell! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Jepp, kan alt og vet alt, det er meg det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamlingen Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Om Du vet alt (og jeg har ingen grunn til aa tvile paa det!! ) kan Du fortelle meg hvorfor jeg ikke kan skrive innlegg i Firefox paa FS?? Jeg kan bare anvende "rasktsvar", kan ikke starte et nytt emne eller bruke svar!! siden som kommer opp viser ikke "editerings omraadet, bare smileys paa venstre side! Ganske frustrerende og det skjer bare paa FS!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Pokker også, der avslørte du meg Pierre! Kanskje noen andre som bruker Firefox kan hjelpe deg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Eg har aldri hatt det problemet med firefox. Antageligvis er det bare en sperre administratorene har lagt på deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamlingen Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Ja, ettersom Firefox fungerer bra alle andre steder paa PCen, det var det jeg tenkte ogsaa, jeg har nok blitt sensurert av FS admin!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamlingen Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Ja, ettersom Firefox fungerer bra alle andre steder paa PCen, det var det jeg tenkte ogsaa, jeg har nok blitt sensurert av FS admin!! Sensur eller ei, fikk jeg loese mitt problem. Av noen merkelige grunner, saa det ut som om Firefox ikke kunne anvende FlashPlayer paa FS hjemmeside og en Fransk hjemmeside! Men jeg fikk en melding paa den Fransk hjemmeside at jeg maatte installere FlashPlayer, hvilket fantes allerede paa PCen. jeg installerte den paa nytt og bingo, problemet var loest..... denne gangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay-Arne Olsen Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Kommer menyene og info på norsk eller blir det kun engelsk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted July 13, 2009 Author Report Share Posted July 13, 2009 Kommer menyene og info på norsk eller blir det kun engelsk? Kommer på norsk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trollingcharter Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Er det bare jeg som ikke behövde å klikke glemt passord? Jeg logget inn med mitt gamle og det funker.Husker når jeg byttet software fra phpbb til Vbulletin på mitt forum så måtte alle brukere få nye passord. Jeg lurer på hva det var som fikk dere til å velge denne plattformen til siden i stedet for Vbadvanced og Vbulletin? her er min lille trollingside: www.scandinavian-trolling.com Vbadvanced og Vbulletin der. /Kjell-M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Hvor finner jeg mine siste innlegg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Hvor finner jeg mine siste innlegg? Åpne profilen din, klikk på "Find posts" under bildet til venstre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Åpne profilen din, klikk på "Find posts" under bildet til venstre. Takker! Litt kronglete var det, men det gjorde det litt lettere. Takker! Litt kronglete var det, men det gjorde det litt lettere. Ikke så kronglete nå lenger. La den som snarvei på skrivebordet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted July 21, 2009 Author Report Share Posted July 21, 2009 Er det bare jeg som ikke behövde å klikke glemt passord? Jeg logget inn med mitt gamle og det funker.Husker når jeg byttet software fra phpbb til Vbulletin på mitt forum så måtte alle brukere få nye passord. Jeg lurer på hva det var som fikk dere til å velge denne plattformen til siden i stedet for Vbadvanced og Vbulletin? her er min lille trollingside: www.scandinavian-trolling.com Vbadvanced og Vbulletin der. /Kjell-M Hovedsaklig fordi det er av de klart beste løsningene til å håndtere store mengder posting. Enhver forumløsning takler mindre mengder greit - når man har 450.000 poster og mange brukere som søker i dette daglig skal det litt maskineri til både når det gjelder software, database, server og båndbredde for å holde unna og gi brukerne en hurtig og vennlig formidling av data. Selv den minste forsinkelse oppfattes irriterende på nett og vi forsøker derfor unngå det. Vi har derfor valgt en løsning som garantert takler våre krav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbor Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Når jeg trykker på View New Content kommer ikke tråder jeg selv akkurat har postet i opp, egentlig ikke noe stort problem. Problemet er at når noen har postet etter meg får jeg fortsatt ikke opp tråden når jeg trykker på View New Content. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Medlemsnummer? Uten et nummer blir ikke dagen den samme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Begynner med å rose den nye forumet som er blitt veldig bra ! Det er noe jeg lurer på : Hvordan legge inn PDF dokument ? Når jeg limer in bilder midt i en tekst eller etter en setnning , legger disse seg automatisk på toppen av posten. Hva gjør jeg feil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StadJon Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Er desverre fremdeles problemer med min bruker og passord. Får ikke logget inn med det nye passordet jeg lager via "Mine innstillinger", samme beskjed som alltid ("Brukernavn og/eller passord er feil"). Eneste jeg klarer å logge inn på forumet med, er et midlertidlig passord (av typen 5j3hv749304khr osv). Så langt har jeg ikke sett noen forslag her på de to forrige postene jeg la inn om dette, derfor spør jeg igjen. Er det noen som kan sjekke hva dette kommer av? Jeg lager ikke passord med æøå, hvis det spiller inn. Det er utrolig tungvindt å måtte lage et nytt passord hver gang jeg vil logge inn på FS forumet, så om noen har tips så vil jeg høre de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Er desverre fremdeles problemer med min bruker og passord. Får ikke logget inn med det nye passordet jeg lager via "Mine innstillinger", samme beskjed som alltid ("Brukernavn og/eller passord er feil"). Eneste jeg klarer å logge inn på forumet med, er et midlertidlig passord (av typen 5j3hv749304khr osv). Så langt har jeg ikke sett noen forslag her på de to forrige postene jeg la inn om dette, derfor spør jeg igjen. Er det noen som kan sjekke hva dette kommer av? Jeg lager ikke passord med æøå, hvis det spiller inn. Det er utrolig tungvindt å måtte lage et nytt passord hver gang jeg vil logge inn på FS forumet, så om noen har tips så vil jeg høre de. send meg passordet du ønsker på pm Om du ikke får opp se nye innlegg/view new content som før gå til my settings og endre nederst på siden søke preferansene dine: View New Content Method: Show me all new content since I last visited Forum Results Display: Show results as a forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Hvor/hvordan får jeg sendt PM? Finner ikke noen konto for meg selv heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 my settings eller trykk pilen ned ved siden av navnet ditt og velg messenger. Øverst til høyre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted July 26, 2009 Report Share Posted July 26, 2009 Har ikke det valget i gardinen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts