Gå til innhold
Fiskersiden

Andaman


HelgeL
 Share

Recommended Posts

Dere hadde i hvertfall langt bedre matstell enn oss! Hos oss gikk det i tørre burgere, noe fettgreier med poteter i, svett pizza og noen fiskekaker inni noe som minnet om hveteboller. Men vi overlevde da. Så om man er matglad er ikke Ascension stedet. Alternativt fikser man noen fiskemiddager sjøl på grillen. På en annen side drar man ikke på tur kun for å spise heller. Men jeg spiste som en hest når jeg kom hjem.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye som inngår i disse Andaman turene, ikke enda

Men om alt er inkludert, dvs reise til og fra Norge osv, så begynner vi å snakke en overkommelig pris for en uke drømme fiske.

PS! Ser forøvrig at det vil bli satt opp charter fly til Andaman(Port Balir) i des International charter Andaman

Edit: Bare flyttet over mitt innlegg til riktig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Själv var jag 11 dagar i augusti 2004 på Andamanerna, tokbommade på fisk, men i år så tänker jag försöka revanschera mig, hittade en billig biljett med www.aerosvit.com 6 tusen SEK Stockholm-Delhi, sen har

lågpris flyget Air Deccan börjat flyga till Port Blair, priser finns på www.airdeccan.net så jag hoppas på att

resan kostar under 10 tusen svenska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grym GT. Fina kort förövrigt också.

Nån som vet om det äntligen går att flyga från Bangkok till Port Blair?

Vet att det har varit på gång ,men som vanligt så är det "thaitime" som gäller..

Hade varit perfa med en flight t.o.r dit.

Kommer nog till slut om det inte redan är i box?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.