Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørretfiske I Asker


 Share

Recommended Posts

Noen som har fått noe? Virker ganske dødt om dagen. Fikk en liten en forrige helg, men har vært flere turer etter dette uten å se eller kjenne antydning til fisk :D Var forresten ganske grumsete vann da jeg var ute i går, og det er vel ikke helt gunstig det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått noe? Virker ganske dødt om dagen. Fikk en liten en forrige helg, men har vært flere turer etter dette uten å se eller kjenne antydning til fisk :mellow: Var forresten ganske grumsete vann da jeg var ute i går, og det er vel ikke helt gunstig det heller!

Skal en tur med Erik Walmann (eks Caddis) med båten i morgen - og kjenner jeg Erik rett blir det, om det ikke blir SØ, mange mer eller mindre naturskjønne bilder. :)

-Men jeg er litt redd for all den dritten som er i sjøen for tida - kan det ha noe med mudringen de driver med lengre inn i bassenget å gjøre?

Vi skal trolle litt vi da - med utgangspunkt Kongen - så får vi se hvor langt vi rekker utover mot Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten tur i kveld også med Aage. Begynte å blåse en del etterhvert så det ble en kort tur, men det ble i hvert fall 2 torsk og en liten sø på meg og to torsk på Aage! 3-2 til woolly bugger over zonker :wub: ...men hvor f... blir det av de større sø'ene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.