Gå til innhold
Fiskersiden

1 Dag Igjen...


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Det er bilder som dette som gjør at jeg har en del "våte" drømmer for tia!

116872197_50f892abe7.jpg?v=0

Det er også bilder som dette som gjør at jeg lurer på om jeg må handle meg enda tyngre utstyr! SAmt om jeg må/bør legge på meg 30kg for å ikke bli fryktlig våt under kjøring av fisk.. men fortvil ikke folkens, om så skal skje så lover jeg at vi skal få det filmet og lagt ut her på forumet !!

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt i tvil om mine nyinnkjøpte mallestenger er noe å satse på......... :) ?

Samt Power Aeroene...

De 30 kiloene har jeg allerede skaffet meg, så jeg går utifra at jeg skal holde meg tørr på beina :D

Uansett så skal jeg få filma Thor mens han står på hælene bortover elvebredden før han havner i elva... ;)B)

Er ikke mange ukene igjen nå......... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, ser jo ut som stengene på bildet er fryktelig myke, bend it like a banana, nytter ikke å kjøre malle på 2,5 lbs karpestang. :P Ikke mye rygg å kjøre fisken på der. Tror nok uten å ha erfaring med mallefiske at punkt en er en feit snelle med tøff sene. Power Aeroen burde holde i massevis, Asmund, den har vel 19 kg som maks på bremsen. Det er jo like rått som en havfiskesnelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snellene er jeg ikke redd for, men har vært skeptisk til stengene(Milo) og det hadde jeg rett i.....

Spente den ene stanga opp igår og rygga bakover med bremsen slurende, og PANG! der røyk stanga rett av....i Holken, der den skal være sterkest....

Må nå en ny runde etter nye stenger, De stengene jeg har nå er med Spigot holker ,og jeg var meget skeptisk til disse da jeg fikk stengene, ymta faktisk på det i butikken, da jeg bestilte stengene var jeg overbevist om at sjøtene var topp over bunn holker,

spigotholken var heller ikke massiv, men bare et tynt rør!!

Så nå Blir det vel Shimano beastmaster catfish istedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snellene er jeg ikke redd for, men har vært skeptisk til stengene(Milo) og det hadde jeg rett i.....

Spente den ene stanga opp igår og rygga bakover med bremsen slurende, og PANG! der røyk stanga rett av....i Holken, der den skal være sterkest....

Må nå en ny runde etter nye stenger, De stengene jeg har nå er med Spigot holker ,og jeg var meget skeptisk til disse da jeg fikk stengene, ymta faktisk på det i butikken, da jeg bestilte stengene var jeg overbevist om at sjøtene var topp over bunn holker,

spigotholken var heller ikke massiv, men bare et tynt rør!!

Så nå Blir det vel Shimano beastmaster catfish istedet....

Bedre å få smellen nå da enn med drømmefisken på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også bilder som dette som gjør at jeg lurer på om jeg må handle meg enda tyngre utstyr! SAmt om jeg må/bør legge på meg 30kg for å ikke bli fryktlig våt under kjøring av fisk.. men fortvil ikke folkens, om så skal skje så lover jeg at vi skal få det filmet og lagt ut her på forumet !!

Du trenger ikke å legge på deg Thor! Lån den grønne 130-liters sekken min og fyll den med stein! Bruk brestøvler på beina, tramp godt nedi gjørma og hold igjen!

Grutle landa jo sine fisker ganske kjapt med en uptidestang. Lengre stenger = mindre rygg, dog også mindre styring på fisken. Men ville nok investert i en Rod Huki gitt...

:)

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å legge på deg Thor! Lån den grønne 130-liters sekken min og fyll den med stein! Bruk brestøvler på beina, tramp godt nedi gjørma og hold igjen!

Grutle landa jo sine fisker ganske kjapt med en uptidestang. Lengre stenger = mindre rygg, dog også mindre styring på fisken. Men ville nok investert i en Rod Huki gitt...

:)

Dropper brestøvler og ryggsekk, og satser på bred benføring og "power pad" som Fox sin variant heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disaster hockey ja !

Dette skal testes ut under Vestlandstreffet i helga, og det under "kjøring" av bil! Dvs jeg skal teste mallestæsjet mitt og meg, rett og sett se hvor mye vi tåler ! Og det vil bli filmet

[/quotI hvilken hastighet da?

:D:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disaster hockey ja !

Dette skal testes ut under Vestlandstreffet i helga, og det under "kjøring" av bil! Dvs jeg skal teste mallestæsjet mitt og meg, rett og sett se hvor mye vi tåler ! Og det vil bli filmet

Ho ho, nå begynner vi å snakke her. Skulle nesten vært til stede bare for å bli vitne til dette!

KIS; still opp med Top Fule DragRacer med piggdekk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disaster hockey ja !

Dette skal testes ut under Vestlandstreffet i helga, og det under "kjøring" av bil! Dvs jeg skal teste mallestæsjet mitt og meg, rett og sett se hvor mye vi tåler ! Og det vil bli filmet

Det er altså slike ting jeg går glipp av når jeg skal sitte og skrive oppgave i helgen... Damn you UiB, damn you to hell!

Mvh Oz (bitter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.