Gå til innhold
Fiskersiden

Tatt På Fersken Av Snuten Mens Jeg Kjørte Mus


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med havmus.

Flaks at batteriet holdt til akkurat 1 bilde :D

utrolig surt hvis kameraet hadde sviktet :P .tror ikke jeg hadde klart å leve med meg selv hvis jeg hadde fått resultat på en satsing, for så å finne ut at batteriet er tomt ......

Endret av toppknot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servus!

Ja, jeg gratulerer ogsaa!

Men jeg har aldri för sett en slik fisk(men jeg undrer meg ikke fordi jeg kommer fra Sör-Tyskland, og vi har ingen hav i naerheten.Det eneste hav vi ser i hele aaret er naar vi er paa ferie i Norge :D ) Smaker den bra? I hvor mange meter kan en fange et "mus"?

Hilsen til Norge

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Fisken har jeg aldri smakt på. Tviler også på at dne er så veldig god. Foretrekker heller hågjel til haifinnesuppe. Havmusa er hovedsaklig en dypvannsfisk,men trekker opp på grunnere vann for å beite når det har blitt mørkt Denne fisken tok på fjære sjø ved 15meters dyp kl.3 på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servus!

Ja, jeg gratulerer ogsaa!

Men jeg har aldri för sett en slik fisk(men jeg undrer meg ikke fordi jeg kommer fra Sör-Tyskland, og vi har ingen hav i naerheten.Det eneste hav vi ser i hele aaret er naar vi er paa ferie i Norge :D ) Smaker den bra? I hvor mange meter kan en fange et "mus"?

Hilsen til Norge

Eva

:D Havmus/Isgalt er ein super matfisk somsmaker omtrent som hummer. Den var forresten presentert i Frukost-TV på TV2 i sist veke der dei laga ein rett med havmus som hovedingridiens, hugser ikkje oppskrifta, men den kan sikkert finnast på heimesidene til TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Havmus/Isgalt er ein super matfisk somsmaker omtrent som hummer. Den var forresten presentert i Frukost-TV på TV2 i sist veke der dei laga ein rett med havmus som hovedingridiens, hugser ikkje oppskrifta, men den kan sikkert finnast på heimesidene til TV2.

Havmus og Isgalt er vel knappast samme fisken?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spörsmaalet. Ja, denne fisk ser ut som en dypvannsfisk.Paa en eller annen maate selsom.

Men aapenbar godt likt ved norske fiskerene. Horisonten hva fisk-kjennskapen angaar er svaert begrenset ved de meste Tyskerene . Naturlig ikke ved meg! utenom Havmus :-)))

Jeg har ogsaa aldri spiset Isgalt :(

I fjor har jeg spiset Hval for den förste gang.Fantastisk!Dessverre jeg kan ikke kjöpe den i Tyskland.

Hilsen

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.