Gå til innhold
Fiskersiden

Nok en tur til Vadskjæret - Larvik


westside
 Share

Recommended Posts

Vi prøvde oss på nok en tur til Vadskjæret idag meg, Plønix og Lennart for å se hvordan forholdene var. Jeg dro til Tollerodden noen timer først for å se om Skrubba var medgjørlig idag, men endte isteden opp med enda en flott Rødspette som ble ny pers - 753 gram med røde prikker :D Det ble noen Sandflyndrer og småtorsk også.

3806_s.jpg

3805_s.jpg

Så ringte Christian og så at de var klare å rigget opp, så da pakket jeg sakene og reiste bort til dem. Her sto vi vel frem til klokka ble 22.00 og resultatet ble Hvitting pers på meg og Lennart - og ikke stort annet en bånnapp i hopetall for Christian, det finnes vel ikke noe mer irriterende enn å sitte fast i bånn med ferske tackler på surf stanga :)

Lennart prøvde seg litt på micromeite, men uten hell. Var stort sett dødt idag uten tegn til storfisk eller annet morro, men humøret var på topp i regnet og tåken ;) Vi kommer tilbake sterkere.

3807_s.jpg

Lennart i micromeite humør

3808_s.jpg

Hvitting pers på Lennart - 535 gram

3810_s.jpg

Hvitting pers på meg - 593 gram

3809_s.jpg

Regnet gjevnt og trutt <_<

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal sende noen Rødspetter sørover til Kongen, østover til Flemms og vestover til Kim Andre, så sender dere noen Skrubber tilbake til meg, deal? :rolleyes:

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ei sandflyndre da :o men kjedelig å miste tackler på første kast :rolleyes: Været var ikke SÅ ille. Mye tåke og lett yr, men ikke spesielt kaldt. Vindstille var det også :D

regner med skrubba sitter i morra Martin! Hvis ikke så gå for skrubbe-gutsing på Fritzøe Brygge, så har du nok ei skrubbe i løpet av året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.