Gå til innhold
Fiskersiden

Fluering for laks!


Trollet
 Share

Recommended Posts

Her er bindebeskrivelsen for min flue!

Krok-Patridge dobbel 8

Butt-Tvunnet gulltråd

Hale-Hot Orange fasantippet

Kropp- Holografisk sølvtinsel

Thorax - sort Icedub

Ribbing- tvunnet gulltråd

Fronthackle-svart hane

Vinge - en bitteliten bunt gul kalvehale, noen strå pearlbue angelhair, liten bunt rød tempelhund, noen strå rainbow angelhair og til slutt peacock blue tempelhund

Hode- rødt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo! Mine fluer er gått i posten for enn liten uke sia.. har folket fått dem? Lita rød og sort flue..

Noen har fått den på dob.krok og noen på trippel men jeg får håpe det ikke gjør noe? Gikk plutselig fri for kroker og her ute i provinsen så tar det jo uker og år å få nye kroker tilsendt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Mine fluer er gått i posten for enn liten uke sia.. har folket fått dem? Lita rød og sort flue..

Noen har fått den på dob.krok og noen på trippel men jeg får håpe det ikke gjør noe? Gikk plutselig fri for kroker og her ute i provinsen så tar det jo uker og år å få nye kroker tilsendt :D

Var det den med sort vinge med noen strå sølvflash? Isf har jeg fått den B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var meningen at en i ringen skulle ta bilder..

Jeg kan ta bilder jeg når alle er mottatt

Hallo! Mine fluer er gått i posten for enn liten uke sia.. har folket fått dem? Lita rød og sort flue..

Noen har fått den på dob.krok og noen på trippel men jeg får håpe det ikke gjør noe? Gikk plutselig fri for kroker og her ute i provinsen så tar det jo uker og år å få nye kroker tilsendt :)

den fikk jeg i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hallo folkens!

Har drevet å fisket laks de siste ukene så har ikke vært innom.. fått 4 + enn sjøørret.. største laks på 8 kilo.

Men jeg savner noen fluer, har mottatt 5 fluer fra flueringen...6 fluer med min egen medregnet altså burde det komme noen flere snart!!

Har desverre ikke fått noen fisk på de tilsendte fluene men 2 på min egen godflue :rolleyes: men den har kanskje vært urettferdig mye i vannet i forhold til de andre

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei ALLE!

Har været borte længe ja. Først blev datteren min veldig syg, og så brød PCèn min ned...Og så da den igen kom på, kunne jeg ikke komme på fiskersiden, nu snart 3uker!!! Fik feilmelding, at min side var blevet hacket og var lagt ut til en USA hjemmeside der jeg ingen rettigheter hadde?????

Nå men. Jeg har til dato fået EN ( 1 ) flua, Ei trippel fra Rypejeger, der desvære var brekket i 2 av krokene.

Noen som har fået fra meg??? Synes ikke at kunne se nogen som har skrevet om det.

Men jeg tager til Norge i næste uke og sender derfra til alle igen!!!

Håber det går greit og er OK for dere!

Venligst

Henrik

Endret av heskoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ALLE!

Har været borte længe ja. Først blev datteren min veldig syg, og så brød PCèn min ned...Og så da den igen kom på, kunne jeg ikke komme på fiskersiden, nu snart 3uker!!! Fik feilmelding, at min side var blevet hacket og var lagt ut til en USA hjemmeside der jeg ingen rettigheter hadde?????

Nå men. Jeg har til dato fået EN ( 1 ) flua, Ei trippel fra Rypejeger, der desvære var brekket i 2 av krokene.

Noen som har fået fra meg??? Synes ikke at kunne se nogen som har skrevet om det.

Men jeg tager til Norge i næste uke og sender derfra til alle igen!!!

Håber det går greit og er OK for dere!

Venligst

Henrik

Hei! Håper datteren din er kommet i form igjen. Og Pc'n :) Jeg hadde samme problem som deg, når jeg åpnet fiskersiden så kom det enn melding om att siden var hacket.. men nå ser alt ut til å fungere igjen.

Det var meget rart att du ikke har fått noen flue fra meg..?? Sendte ut til all i slutten av mai, en liten flue med todelt kropp, bak fluo rød floss og sort selull framme, sølv ribb og sort ekornvinge med ett par sølv flash på bundet på dob. eller treb. krok nr 10 hvis jeg husker rett ;)

Send meg adressa de en gang til, kanskje det var feil adresse jeg sendte til?..jeg skrev ut adresse lista som "trollet" sendte på mail/pm, klippet ut adressene og limte på.. eller adr lappen har falt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ALLE!

Har været borte længe ja. Først blev datteren min veldig syg, og så brød PCèn min ned...Og så da den igen kom på, kunne jeg ikke komme på fiskersiden, nu snart 3uker!!! Fik feilmelding, at min side var blevet hacket og var lagt ut til en USA hjemmeside der jeg ingen rettigheter hadde?????

Nå men. Jeg har til dato fået EN ( 1 ) flua, Ei trippel fra Rypejeger, der desvære var brekket i 2 av krokene.

Noen som har fået fra meg??? Synes ikke at kunne se nogen som har skrevet om det.

Men jeg tager til Norge i næste uke og sender derfra til alle igen!!!

Håber det går greit og er OK for dere!

Venligst

Henrik

Jeg har ikke fått fra deg nei!

Har du ikke fått fra meg?? Da må jeg sende en ny!!!!

Lurer på om posten har gjort alt for å sabotere denne ringen??

Endret av Trollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etterhvert dårlige erfaringer med posten. Om de så er i NO, Dk eller begge ......

Måske om.... Hvis I sender igen, Erik R ville være venlig og være mellem mand???

Så kunne I sende flua til ham, og så sender han alle på en gang til meg.

Da betaler I kun NO post gebyr, og jeg giver Erik Postmærker til at sende til DK!

Flua jeg mottok var ei liten trebbel i gull, men husker ikke flua, da den var helt kvast og derfor røg ut;-(

Endret av heskoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etterhvert dårlige erfaringer med posten. Om de så er i NO, Dk eller begge ......

Måske om.... Hvis I sender igen, Erik R ville være venlig og være mellem mand???

Så kunne I sende flua til ham, og så sender han alle på en gang til meg.

Da betaler I kun NO post gebyr, og jeg giver Erik Postmærker til at sende til DK!

treffer ERik R senere idag, skal gi beskjed til han. tror han er uten nett for tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.