Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som veit av salg av DOGGMARK I Trondheim


LEO25
 Share

Recommended Posts

Var ute å samla doggmark i natt, fant ca 100 stk. på 1 time. Selger ikke , skal bruke dem... Prøv å samle selv da vel! Omerådet rundt Gløshaugen (NTNU) og marinen ved elgseterbrua er fine plasser. Dra ut i 1-2 tia om natta hvis det regner.

Hei hei :) Har faktisk ikke vert å plukket doggmark før, har som regel fått det sendt fra nord-norge :D

Så de kommer krypende opp om natta når det rengner altså , spes temp det bør ver da el ? Har hørt at det er mye doggmark i gamle osloveien ?, ska prøve meg når jeg veit hvordan jeg skal lete etter dem ...noen tips el ?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodelykt med ikke for sterkt lys, gjerne rødt, og vanter for å bedre grep om duggmarken er også en god idè. Duggmarken ligger som oftest halvveis oppe av hullet og er ekstremt kjapp til å smette ned i hullet sitt igjen. Bruker du vanter så ikke regn med å kunne bruke de til annet enn duggmarkplukking igjen senere... En siste ting: ikke ta i for hardt heller, fort gjort å dra marken i to, bedre å la de gå enn å dra de i to synes jeg. Andre steder med mye gressplen er Moholt studentby og Festningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.