Gå til innhold
Fiskersiden

Akersvannet lørdag


Professor Bacon
 Share

Recommended Posts

Dro hjemmefra da vinden så ut til å løye utpå ettermiddagen. Men da jeg kom fram blåste det godt der, men ikke verre enn at jeg kunne pakke ut utstyret og putre ut, men den gang ei. I motvind måtte jeg opp i hastighet 4-5 for i det hele tatt få båten i noe bevegelse. Selv om jeg hadde med 110aH batteri, forsto jeg fort at dette var bare tull å fortsette. Ingenting er dummere enn å blåse bort til en av endene av vannet når batteriet mister puffen og der sitter du godt bevoktet av siv. Da var det likegodt å demontere alt og puffe hjem.. Synd for jeg hadde tro på bettet den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vinden tar godt på Akersvannet. Pleier å bruke el-motor når vi er der, og har opplevd at motoren faktisk ikke greide å få oss framover når det har vært sinnsyk motvind! At vi rett og slett må ro som F.... for å få båten tilbake til "start". Ikke moro.

Mener å huske vi har vært godt fornøyd med høstfiske der, men det er noen år siden sist vi var der på høsten, så det er mulig jeg har fortrengt evt dårlige turer. Hva er din erfaring med oktoberfiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.