Gå til innhold
Fiskersiden

Hva skjer?


Oz
 Share

Recommended Posts

Lurte bare på noe...

For det første: Hva var grunnen til å slette samtlige svar i karusstråden til Remy?

For det andre: Hva var grunnen til at hele tråden ble slettet?

Hvis det begynner å bli slik at mods/admin sletter alle innlegg/tråder som går på tvers av deres eget syn, er jeg redd man er inne på feil spor.

Tåler man ikke kritiske blikk og kommentarer på sine handlinger?

Fulgte først diskusjonen rundt karussvannet til Remy med interesse, og var spent på å lese hva som kom frem i tråden etter at alle svarene der ble slettet.

Godt mulig det er en god grunn for slettingene, uten at jeg klarer å se den helt tydelig for meg nå...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme oppfatning her.....

Jeg fulgte tråden med interesse og overraskelsen var stor da den ble slettet.

Skrev mange svar , men ingen av disse ble postet, da jeg slettet dem selv før jeg trykte på post innlegget.(dette pga at jeg leste nøye gjennom det jeg hadde skrevet og etter en omgang med meg sjøl, fant ut at det var best å la det være....)

Jeg skal ikke legge sjul på at jeg har hatt ulikt syn på mange ting med redaktøren, og jeg har stått på mitt og han har stått på sitt, slik skal det være på ÅPENT nettforum, har i kampens hete tenkt at min motpart er en dust, men ved litt ettertanke så har jeg kanskje vært litt enig allikevel.. :lol:

Når nå redaktøren sletter en tråd som tar en litt annen vending en det som var meningen fra hans side ,kan jeg ikke la være å ta bladet fra munnen.

At tråden var blitt låst, med en kort begrunnelse hadde vært helt greit, men når innlegg man har forfattet for allmenheten blir slettet(sensurert?) blir det helt feil.

Vi må alle ta stilling til om det slik vi vill ha det....

Er dette en måte FS er tjent med å drive forumet for sine medlemmer?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som liker å blåse opp og snakke om at "er dette veien man vil gå" så er svaret nei. Men svaret er OG at tråden ble ubrukeliggjort og derfor hadde hverken andres eller mine meninger, poster, utdagn noe nytte i seg og var like så godt fjernet. Det hadde ikke noe med frustrasjon, sinne, eller andre følelser, kun det faktum at tråden ble totalt unyttig. Slik er det og slik vil det bli. Da har både OZ og de andre som virkelig lurer og går inn med engasjemnt for denne saken fått svaret sitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som liker å blåse opp og snakke om at "er dette veien man vil gå" så er svaret nei. Men svaret er OG at tråden ble ubrukeliggjort og derfor hadde hverken andres eller mine meninger, poster, utdagn noe nytte i seg og var like så godt fjernet. Det hadde ikke noe med frustrasjon, sinne, eller andre følelser, kun det faktum at tråden ble totalt unyttig. Slik er det og slik vil det bli. Da har både OZ og de andre som virkelig lurer og går inn med engasjemnt for denne saken fått svaret sitt igjen.

Tråden var ikke ubrukelig i det hele tatt. Forskjellige synspunkter kom frem. De stemte ikke med dine og du slettet de. Har dessverre ikke ord som passer for din oppførsel. Redaktør skulle du definitivt ikke vært.

Forøvrig til dere andre. Svarene jeg så var forsåvidt bare tull. Han forsvarte sine uforståelige handlinger på en latterlig måte. Minnet mye om RUG som dreit seg ut og nektet å innrømme det.

Dette er i allefall ikke forumet for å utveksle forskjellige synspunkter (så lenge remy er involvert). Jeg har fått forståelsen for at denne fremgangsmåten har Remy brukt flere ganger. Det er jo fullstendig døden for et forum. Og synd for alle fiskeinteresserte. Det tar tid å bygge opp et så bra forum, men kan rives enkelt ned av 1 person på feil plass.

Ikke rart folk rømmer skuta - den tar jo inn vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden var ikke ubrukelig i det hele tatt. Forskjellige synspunkter kom frem. De stemte ikke med dine og du slettet de. Har dessverre ikke ord som passer for din oppførsel. Redaktør skulle du definitivt ikke vært.

Forøvrig til dere andre. Svarene jeg så var forsåvidt bare tull. Han forsvarte sine uforståelige handlinger på en latterlig måte. Minnet mye om RUG som dreit seg ut og nektet å innrømme det.

Dette er i allefall ikke forumet for å utveksle forskjellige synspunkter (så lenge remy er involvert). Jeg har fått forståelsen for at denne fremgangsmåten har Remy brukt flere ganger. Det er jo fullstendig døden for et forum. Og synd for alle fiskeinteresserte. Det tar tid å bygge opp et så bra forum, men kan rives enkelt ned av 1 person på feil plass.

Ikke rart folk rømmer skuta - den tar jo inn vann!

Du snakker mye, og mye av det er å ta vann over hodet. Tråden ble ubrukelig, du må gjerne fortsette debatten rundt hva du mener er riktig ang vannet et annet sted, men ikke i denne tråden. Du må gjerne fortsette med hva du holder på med, med deg blir jeg aldri enig alikevel og forstår det. Og da sier vi at Dachs sitt syn var at jeg forsvarte uforstålige handlinger på en latterlig måte. Og da følger vi din spådom om at forumet raser, og at DU vet jeg har brukt "den" fremgansmåten flere ganger. Du er en synser av dimensjoner. Nå er alt håp ute om jeg skal tro Dachs (du kom fra sluttstykket?. Og du vet jo hvem som rømmer skuta først???? Rotter

Og Dachs, eneste du gjør er å svare i slike tråder som her, Ulveskyting, Gjeddeskyting, Buefiske, Generellkrangling. Du er alltid aktiv der MEN ignen andre steder. Snakk om gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som liker å blåse opp og snakke om at "er dette veien man vil gå" så er svaret nei. Men svaret er OG at tråden ble ubrukeliggjort og derfor hadde hverken andres eller mine meninger, poster, utdagn noe nytte i seg og var like så godt fjernet. Det hadde ikke noe med frustrasjon, sinne, eller andre følelser, kun det faktum at tråden ble totalt unyttig. Slik er det og slik vil det bli. Da har både OZ og de andre som virkelig lurer og går inn med engasjemnt for denne saken fått svaret sitt igjen.

Da er det bare å starte arbeidet Remy.....det er sikker tusenvis av andre tråder som faller under det du ramser opp

"rottene rømmer jo først forde de SER at det er fare på ferde!"

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker mye, og mye av det er å ta vann over hodet. Tråden ble ubrukelig, du må gjerne fortsette debatten rundt hva du mener er riktig ang vannet et annet sted, men ikke i denne tråden. Du må gjerne fortsette med hva du holder på med, med deg blir jeg aldri enig alikevel og forstår det. Og da sier vi at Dachs sitt syn var at jeg forsvarte uforstålige handlinger på en latterlig måte. Og da følger vi din spådom om at forumet raser, og at DU vet jeg har brukt "den" fremgansmåten flere ganger. Du er en synser av dimensjoner. Nå er alt håp ute om jeg skal tro Dachs (du kom fra sluttstykket?. Og du vet jo hvem som rømmer skuta først???? Rotter

Jeg har spurt og fått svar på at du liker å slette tråder som går deg i mot. Det var også noen som nevnte det åpenlyst i tråden... oi... ja du har slettet den. Jeg tror ikke forumet raser, men det gir grobunn for misnøye. Ressurspersoner forlater forumet først. De hyler ikke så mye om det. De blir bare borte. Nå kjenner jeg ikke dette forumet godt nok til å vite om noen ressurspersoner har takket for seg, men jeg vil tippe det.

Så fint av deg å kalle de brukerne som du ikke ønsker skal være i forumet for rotter. Det sier mer om deg enn de. Selvfølgelig er jeg en synser. Jeg synes om mye og deler mine syn, jeg jobber med kommunikasjon til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til slutt, løsningen var feil å slette tråden for å få vekk usaklighetene som var, samt at tråden var død med tanke på utgangspunktet. Sånn, det var min ærlige innrømelse.

Og råtter var ment som en digresjon, manglet et :lol: bak!

"Jeg har spurt og fått svar på at du liker å slette tråder som går deg i mot." Løgn tversigjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Dachs, eneste du gjør er å svare i slike tråder som her, Ulveskyting, Gjeddeskyting, Buefiske, Generellkrangling. Du er alltid aktiv der MEN ignen andre steder. Snakk om gjennomsiktig.

Vel, jeg er jeger og en heller dårlig fisker. Forumet her er imidlertid svært lærerikt. Jeg kan ikke tilføre noe av verdi på fisking. Derfor leser jeg der og svarer der jeg kan tilføre. Gjeddeskyting er noe jeg gjør hvert år, men da med bue. Dette gjør svært få, derfor er jeg en av de som kan noe om det. Naturlig å være aktiv der. Generell krangling har jeg en lei dragning mot. Tråder med temperatur er morsomme.

Forøvrig så var gjeddeskyting/buefisketrådene en av de trådene som endret mine preferanser - til fordel for de som elsker gjedda. Jeg fikk anledning til å se ting fra flere vinkler og lærte mye. Du finner meg f.eks. aldri med ei hagle etter gjedda lenger. Ergo en tråd som virkelig gjorde nytte for seg her inne. Sparte mange gjeddeliv.

Joda... gjennomsiktig... synset du nå eller?

Og til slutt, løsningen var feil å slette tråden for å få vekk usaklighetene som var, samt at tråden var død med tanke på utgangspunktet. Sånn, det var min ærlige innrømelse.

Var ikke det mye enklere? Innrømme en feil? Nå er hele saken lagt død og alle fornøyd. Man regner altså med at lignende ikke skjer igjen.

Det var nå et stort skritt i riktig retning. Hadde du postet denne først som sist - så hadde f.eks. ikke denne tråden blitt startet.

"Jeg har spurt og fått svar på at du liker å slette tråder som går deg i mot." Løgn tversigjennom

Skal ta det opp med kilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til slutt, løsningen var feil å slette tråden for å få vekk usaklighetene som var, samt at tråden var død med tanke på utgangspunktet. Sånn, det var min ærlige innrømelse.

Og råtter var ment som en digresjon, manglet et :D bak!

"Jeg har spurt og fått svar på at du liker å slette tråder som går deg i mot." Løgn tversigjennom

Det beste er å stenge tråden så brukere ser ka som blir utfallet om man blir for usaklig/off topic. Å slette innlegg/tråd er bare idiotisk og løser ingenting....faktisk blir brukere bare provosert av slikt modedering.

Det går også ann å være ydmyk når man oppdager at man har dritti på leggen istedenfor å bare grave seg enda dypere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å stenge tråden så brukere ser ka som blir utfallet om man blir for usaklig/off topic. Å slette innlegg/tråd er bare idiotisk og løser ingenting....faktisk blir brukere bare provosert av slikt modedering.

Det går også ann å være ydmyk når man oppdager at man har dritti på leggen istedenfor å bare grave seg enda dypere.

Takk, tar det til etterretning. Driti på leggen blir din side av saken, ellers takk for konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som liker å blåse opp og snakke om at "er dette veien man vil gå" så er svaret nei. Men svaret er OG at tråden ble ubrukeliggjort og derfor hadde hverken andres eller mine meninger, poster, utdagn noe nytte i seg og var like så godt fjernet. Det hadde ikke noe med frustrasjon, sinne, eller andre følelser, kun det faktum at tråden ble totalt unyttig. Slik er det og slik vil det bli. Da har både OZ og de andre som virkelig lurer og går inn med engasjemnt for denne saken fått svaret sitt igjen.

og det er ikke denne? http://fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=15943&hl=

må le litt,men for all del...nå har remy sagt at det ikke skulle skjedd så la det bli med det folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er ikke denne? http://fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=15943&hl=

må le litt,men for all del...nå har remy sagt at det ikke skulle skjedd så la det bli med det folkens :D

Forstod ikke henvisningen til en tulletråd. Om noen mener at den tråden er feil, så sier de nok fra. Den opprinlige tråden hadde aspekter av seriøsitet som ikke fiskere, ikke lidenskaplige fiskere ikke skjønner. Dermed var det lite poeng.

Som sagt, tatt til etterretning fra FishingBuddy, tråden er låst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.