Gå til innhold
Fiskersiden

Sorrento området


Vango
 Share

Recommended Posts

Skal på ferie til Italia nå på lørdag, og håper å få fisket litt i samme slengen. Samtidig som jeg håper Italia kommer til VM finale så det blir litt stemning der (kun derfor :blink: ). Er det noen som har fisket i dette området? Ser jeg kan komme ut i båt og fiske, men ønsker primært å fiske med flue fra land. Noen tips på fluer som jeg bør ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ferie til Italia nå på lørdag, og håper å få fisket litt i samme slengen. Samtidig som jeg håper Italia kommer til VM finale så det blir litt stemning der (kun derfor :lol: ). Er det noen som har fisket i dette området? Ser jeg kan komme ut i båt og fiske, men ønsker primært å fiske med flue fra land. Noen tips på fluer som jeg bør ha med?

Ville kanskje først sjekket hvilke arter som er aktuelle i området og på tidspunktet du skal dra, og deretter avgjøre om det i det hele tatt er noe poeng i å dra med deg fluestanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje først sjekket hvilke arter som er aktuelle i området og på tidspunktet du skal dra, og deretter avgjøre om det i det hele tatt er noe poeng i å dra med deg fluestanga.

Kan være enig der, men har allikevel tenkt å ta det som en trening. Vet at det finnes flere ukjente arter for meg der, og ikke så store fisk, men prøver allikevel. Vet at de fisker med sluk, agn etc fra stranda, så noe må en vel klare å lure opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.