Gå til innhold
Fiskersiden

Wilmannsøien 2006


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Ligger ved Singsås, ovenfor broen (ehhh en bro ihvertfall !)

Tror vi er ca 7mil oppe i elven.

Noe fisk slipper nok forbi, dere må jo sove og spise også :)

Ok, ganske langt opp med andre ord.

Jeg og Morten kommer nok til å sove og drikke litt. Verre med han ene som er med, mistenker at han tar noen striper mellom hvert drag over hølen. Ikke mye avslappa fyr det der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man skal jo være på ferie liksom, selv om man jo fisker til man stuper på slutten av uken. Det fine med å ha en hel uke på samme plass er at man har mye mer roen, og kan slappe av med noen øl eller et par timer ekstra soving uten at det er "krise".

Man skal jo være på ferie liksom, selv om man jo fisker til man stuper på slutten av uken. Det fine med å ha en hel uke på samme plass er at man har mye mer roen, og kan slappe av med noen øl eller et par timer ekstra soving uten at det er "krise".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passerte vel en god 8 i dag morges, regner med å lunke forbi en 9èr når jeg avslutter her for dagen-for så å presse 10èrn langt over grensa ikveld når pakkingen er ferdig. Ergo får jeg ikke sove og starter stuptrøtt på 9t i bil imorgen. Juhu :blush:

Har du prøvd å telle lakser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnung muss sein eller hva det heter :blink:

Flere måneder med latskap har ført til at alt utstyret ligger i hytt og pine i bokser, esker, poser++... ergo må ALT tømmes, det som skal med lukes ut (det er sålangt jeg er kommet på bildet) så skal det pakkes, mens det andre skal legges på sin respektive plass på fiskerommet. (Som forøvrig ICKE er på sin vanlige standard om dagen :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluene er der de, den lille grønne boksen nede til venstre :blink:

Har et mer avslappet forhold til fueboksen enn slukboksen.... de jeg er med har ca 759 fluer hver så det er aldri noe problem å få lånt en flue dersom jeg føler jeg mangler noe... men svart, rødt eller grønt er det jeg bruker uansett som oftest :blink:

7839_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokbryne er unødvendig, har ekstra trebler, men sluker slites jevnt og trutt der oppe.

Ekstra splittringer er med, ser du ikke småposene med svivler++

Ekstra flueliner har jeg ikke, fisker med WF flyt på enhåndsen (Om det er lite vann vel og merke) har sinking tip på snøret på 2-håndsen og en intermediate og en sinking tip-til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat SMS om at det er tatt 10 laks på valdet vårt til nå denne uken... dæmn....

Da blir det nok ikke fisk neste uke. Bli heller hjemme og gutse på Karussen.

:)

Neida, det var selvsagt kødd. Håper du har hellet med deg.

PS!!! Espen pleier å foreslå hail i forkant. Prøv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakking av fiskeustyr er alvorlige greier ja :) - brukte vel et par dager på å komme frem til dette (skal ha et par-tre uker ferie med variert fiske):

183631426_e7e706f5eb.jpg

Problemet er jo alt det andre som skal med også, kommer aldri til å bli ferdig :)

(utstyrsfrik? - neida!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.