Gå til innhold
Fiskersiden

Wilmannsøien 2006


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Reiser til Gaula, nærmere bestemt valdet Wilmannsøien, 7/7, skal fiske uke 28 der oppe.

Gleder meg enormt, hadde det utrolig fint der ifjor, fin laks fikk jeg og naturen, stedet og alle de rundt meg gjorde det til en flott opplevelse.

Noen som har lokalkunnskap om forholdene ovenfor Gaulfossen etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen kompiser som gjorde det både bra på åpningen og i forrige uke. Tror ikke de har fått så mye før som det de har fått nå. Har også hørt rykter om flak med små-/mellomlaks i sjøen som er større enn det de noensinne har sett før..... er det not-oppkjøpet som startet i fjor som gir resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem sixpence, slips og tweed, eller har du tenkt å se ut som en t-banepøbel når du står i elva? :D

Lykke til KIS! Ring om alt virker håpløst og du vurderer alternativt fiske i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem sixpence, slips og tweed, eller har du tenkt å se ut som en t-banepøbel når du står i elva? :D

Lykke til KIS! Ring om alt virker håpløst og du vurderer alternativt fiske i området.

VOGG vadere, VOGG vadejakke og FS caps er antrekket, det skulle tilfredsstille de fleste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meldt mye fint vær fremover, så frykter liten og varm elv. Roar V kom hjem fra Trøndelag idag, og de hadde blitt passert av mye fisk :(

Liker best Toby og Møresilda, men fikk tilbud på Toby til 20kr pr.stk så da ble det mye Toby! Rapala-wobblerne er vunnet hos AOF :D

En lett sluk i Renna og Luringen vil jeg tro går greit, fisket med 16gram på slutten av uken der ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å dra seg til KIS, det som er kjipt er vel egentlig det flotte været, men nå er det vel spådd noe varierende i helgen og det lover jo godt.

Det ser jo ut til at det skal begynne å regne på lørdag.

Gjorte et lite søk på Røros og der kommer regnet på lørdag.

Får håpe du igjen for en posetiv opplevelse og at du kanskje igjen skal få lande elvas sølv.

Regner med at alt av utstyr nå begynner å komme på plass, og at du i kveld og i morgen kan sette deg ned å nye forhåpentligvis to gode fotball kamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er MYE utstyr som skal klargjøres... snører spoles på, sluker pakkes og sorteres, svivler må telles og legges i rette slukbokser ++++ gleder meg sinnsykt. Skrur ned forventningene så godt jeg kan og forbereder meg på et smertejag uten like da vi sannsynligvis kjører en bil med 5 mann oppover og jeg har vond rygg... men ondt ofte lider den fiskermann og når vi er fremme vil alt være glemt. HAr allerede bestemt meg for at årets tur blir en stor suksess, samme hva som skjer.

(Men ja-litt regn på lørdag kan nok være det vi trenger....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er MYE utstyr som skal klargjøres... snører spoles på, sluker pakkes og sorteres, svivler må telles og legges i rette slukbokser ++++ gleder meg sinnsykt. Skrur ned forventningene så godt jeg kan og forbereder meg på et smertejag uten like da vi sannsynligvis kjører en bil med 5 mann oppover og jeg har vond rygg... men ondt ofte lider den fiskermann og når vi er fremme vil alt være glemt. HAr allerede bestemt meg for at årets tur blir en stor suksess, samme hva som skjer.

(Men ja-litt regn på lørdag kan nok være det vi trenger....)

Er meldt 15mm nedbør på lørdag, så vi får håpe det slår til!!

Da kan det nok bli et bra fiske der.. Jeg og MP skal fiske på Valdøyan, så vi får sende rapporter til hverandre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15mm på Lørdag høres jo supert ut :lol:

Vi får holde hverandre updated ja, hvor langt fra meg er dere? Det er nedstrøms for meg ikke sant?

Jeg er ikke helt sikker på hvor Wilmannsøien ligger, men vi fisker nedstrøms for deg ja. Så det spørs om det blir noe fisk som kommer opp til dere :D

Valdet vårt ligger like ved Lundamo, som ligger ca midt mellom Støren og Melhus.

Det er innrapportert ca 11.7 tonn i Gaula nå!! Å det blir så gøtt å fiske laks igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.