Gå til innhold
Fiskersiden

Ohhh gud bedre jeg hater Tyskland


Daggers
 Share

Recommended Posts

Må bar få det ut. Fy sat.. nå er overflate tempraturen i mine kinn godt over steketemperatur. At Tyskland slo ut Argentina er bare helt jæv.... har lyst til å slå og gråte. Er skikkelig fortvila. Nei og nei. Og dommeren, han var jo Fa.. meg et vandrende spetakkel. nei og nei og nei. Dette var bare skikkelig trist

Detta var ræva, er utrøstelig nå. Øl og fiske er det naturlige valget nå... igjen en trist dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren var meget god, kanskje den beste i VM til nå. Eneste minus var at han overså et soleklart straffespark til Tyskland.

Kampen var jevn og det kunne gått begge veier. Jeg er helt nøytral men når jeg ser scenene etter kampen er jeg glad Tyskland vant. Argentina har spilt fantastisk fotball men makan til dårlige tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren var meget god, kanskje den beste i VM til nå. Eneste minus var at han overså et soleklart straffespark til Tyskland.

Kampen var jevn og det kunne gått begge veier. Jeg er helt nøytral men når jeg ser scenene etter kampen er jeg glad Tyskland vant. Argentina har spilt fantastisk fotball men makan til dårlige tapere.

Dommeren overså en soleklar straffe til argentina, og en hends som kunne vært straffe. Og slik som han blåste i fløyta, så hadde det ikke vært rart. Han dømte uten tvil ofte til Tysklands fordel, men sånn er det ofte for hjemmelaget. Så ikke sluttsenene, da jeg byttet kanal da siste straffen ble satt. Fotball er ikke rettferdig, men at denne dommeren etter ditt syn er den beste så langt, forteller mer om de andre dommerne (som til tider har vært katastrofale) enn om dagens. kjipt syntes nå jeg det var, men jeg trøster meg med at nederland heldigvis ble sendt hjem. Det hjelper litt

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argentina dreit seg ut på straffer og sånn er det, mener da at Tyskland heller skulle hatt straffe en Argentina. Synes seier til Tyskland var fortjent, og dommeren var da en av de bedre.

Helt enig, men det er synd at Argetina er ute. Dette var kanskje den moralske finalen. Kampen sett under ett var det riktig at det var Tyskland som gikk videre.

Fortsatt nøytral men håper Italia taper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men det er synd at Argetina er ute. Dette var kanskje den moralske finalen. Kampen sett under ett var det riktig at det var Tyskland som gikk videre.

Fortsatt nøytral men håper Italia taper. :o

Totalt uenig at Tyskland moralsk sett burde gå videre, Argentina burde ha gått videre. Er så møkk lei av Tysk effektivitet. I begge x-tra omgangene var de jo usynlige, og der hvor argentina fikk gult kort for filming (Ballack fikk det ikke), det var en soleklar straffe.

Dessuten er det alltid kjipt at det blir avgjort på straffekonk

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uenig at Tyskland moralsk sett burde gå videre, Argentina burde ha gått videre. Er så møkk lei av Tysk effektivitet. I begge x-tra omgangene var de jo usynlige, og der hvor argentina fikk gult kort for filming (Ballack fikk det ikke), det var en soleklar straffe.

Dessuten er det alltid kjipt at det blir avgjort på straffekonk

Du har tydeligvis ikke sett så mye. Ballack skulle jo hatt straffe da Ayala nesten sleit armen av han i første omgang. Jeg har ikke sagt at Tyskland moralsk sett burde gå videre men at dette kanskje var den moralske finalen. Med andre ord var dettte kanskje de to beste lagene i VM.

Jeg er helt enig i at det er kjipt at blir avgjort på straffer. Dessverre er det slik reglene er. Sånn som Argentina oppførte seg etter kampslutt hører ikke hjemme noen steder og her vanker det nok en saftig straff. Det er synd at et så bra fotballag skal være så dårlige tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge S..... :Greit, Argentina er desverre ferdige, men fy fa**n for en dommer da :D

To gule til Argentina som ble frispark til motstanderen, det betryr betalt dommer som vanligvis jobber i Italia ;)

Jeg har mest tro på Tyskland nå, pga de har dommerne og pengne med seg alikevel(desverre) :o:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deutschland, Deutschland über alles.

Konge kamp, den beste i VM.

Dommeren sugde, men ikke pokker om han dømte for tyskland. Han var stort sett opptatt med å dele ut gule kort for taklinger som såvidt bomma på ballen, til begge lag. Det eneste gule kortet som var riktig var når Argentina forsøkte å filme seg til straffe.

For å lære noen et lite triks. Når et ferdig takla bein ligger på bakken, og du kaster deg ned for å så treffe beinet halveis i fallet er dette ICKE straffe. Derimot gult kort som dommeren fint gav. At Lahm prøver å irritere hele verden ved å klappe dommeren på skulderen etterpå er en annen sak.

Ellers er fotball vm dømt i stykker av dommere som blåser for alt og gir gult kort for nesten alt. snart spiller de basket eller volleyball alle sammen. Håper det går bra til slutt og at Tyskland vinner. Det viktigste er dog at Brasil ikke vinner tror jeg, er litt usikker på følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

TdF er vel for menn som er i ferd med å bli kvinner?

Nope, menn!

Som sagt, alt annet er for frisører og blomsterdekoratører.

Dag Otto Lauritzen:

- Prøv å sykle en halvtime med en snitthastighet på 30 kilometer i timen. Etterpå kan du tenke på at Tour de France-syklistene holder en snitthastighet på 40 kilometer i timen gjennom de tre ukene og nesten 4000 kilometerne de sitter på setet.

Endret av RexHunt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt
TDF er jo ikke for menn, det er nok snarere som KIS sier, de som er iferd med å bli kvinner. Vet ikke om en annen sport med så mye ros farger, pastell, lyse gult osv. At de i tillegg barberer leggene forteller vel det meste.... :(

KLÆBB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag starter heldigvis TDF, en sport for MENN!

Alt annet er for frisører og blomsterdekoratører!

Helt enig, artig at juksemakerne blir tatt før touren, perfekt for Valverde, Landis og min favoritt Hincapie og at Tyskland gikk videre ble tter vært greit, det jevna seg ut med dommertabber og da Argentina tar ut Riquelme og ikke benytter Saviola og Messi, da ber man om å tape, flaks for Tysklan som bytter ut Klose at Argentina ikke spiller med sitt beste lag.

Endret av Balthasar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argentina ble snytt for et straffe.

Dommerne har ikke blåst for holding i feltet hittil, så hvorfor Ballack skulle hatt straffe i den situasjonen, kan ikke jeg forstå.

Ellers er jeg ganske sikker på at tyskeren som skadet keeperen, plantet kneet i siden på ham, med fullt overlegg. Slikt gjør tyskere, nemlig. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.