Gå til innhold
Fiskersiden

En liten konklusjon...


Gjest Frisch
 Share

Recommended Posts

Vel, har nå sett flere fedre som har tatt med stanga og barnevogna på tur.

Så en ved nitelva som vel fikk ca 5 til 10 kast så opp og vugge vogna litt og så ned igjen.

Så skyll ikke på barna! [ :P ]

Hunter, bare glimrende det da.... Morgenfiske er da gull! [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

0600! da er du heldig. Småen vår hadde en tendens til å ville opp kl 0430 da han var mindre![ :P ][ :P ]

Så tidlig møter man de som akkurat har kommet hjem fra byen, dvs de uten småbarn i huset. Har sett når jeg står opp grytidlig at det har blitt lagt inn snåle innlegg på natten som ved 8-tiden på morgen har blitt slettet. Tipper alkoholen har en finger med i spillet i de tilfellene. Man våkner med skoa på og vondt i huet og kommer på at man har vært en tur på forumet før man sovnet, greit å sjekke om man har lagt igjen noen "kontroverser" på forumet da.

Hadde vel en eller annen forestilling om jeg skulle klare å fiske mens jeg hadde med småen på diverse turer, hadde jo tatt seg ut med en 4 mnd gammel gutt i bærebagen i robåt på akersvannet dorgende etter gjedde. Da skal man holde tunga rett i munnen når storgjedda tas ombord i båten [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

Ål er gøy, men ofte en tolmodighetsprøve. Merk deg at det sjelden er vits i å fiske mange dager på ett sted, hvis det ikke er tegn til aktivitet. Da er det bedre å flytte seg. Persen min ble tatt etter ca 2 timer. Da hadde jeg fisket ett døgn hver, på tre forskjellige steder først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.