Gå til innhold
Fiskersiden

Ett vann med polakker.....


Lennart
 Share

Recommended Posts

Var en tur å luftet kvinnfolket igår etter suter da hun ikke har fått den før og jeg har lyst

på ny pers på suter, muligens det er karpe i det vannet og men har ingen sikre indikasjoner på det.

Etter å ha fisket ett kvarter kommer det ett par polakker som skulle ha middag....

De foret opp en plass med sammalt hvete ifølge pakka.......kan det brukes ?

Og hvilken type fisk spiser sammalt hvete isåfall ?

Vi lo litt for oss selv også da de hadde kraftige teleskopstenger ala havfiske

med minst 0.50 sene med nok minne i til å huske krigens dager :blink:

Endret av Lennart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest sjefsfeskern

Da er det bare å håpe de ikke fikk noe.

De er over alt, kakker flott fisk og bruker fiskeplassen som fylling. Har plukket opp en del dritt etter dem for å si det mildt. Hvorfor drar de ikke ut og fisker makrell, sei osv ved sjøen? Det må jo smake mye bedre enn vederbuk, stam og brasme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som har tenkt denne tanken?

Ser for meg at disse kara har sett en meiter ved vannet tidligere som har foret opp en plass.

Vedkommende meiter har da fått litt fisk.

Det må vi teste, tenkte de nok og så da reise de tilbake dit med “sammalt hvete” som fór og testet det samme.

Er vel fare for at noen detaljer da ble oversett av disse kara.

Eks 0.5 mono m.m.

Lurer også på hva de evt brukte som boilie´s ?

Eller hva kara tenkte da de ikke fikk fisk....

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å håpe de ikke fikk noe.

De er over alt, kakker flott fisk og bruker fiskeplassen som fylling. Har plukket opp en del dritt etter dem for å si det mildt. Hvorfor drar de ikke ut og fisker makrell, sei osv ved sjøen? Det må jo smake mye bedre enn vederbuk, stam og brasme! :lol:

Szympatien for polske fiskere ligger på null her og.... på første tur til Gjersrud i år brukte jeg vel 30-40 min på å rydde opp skinkebokser,engangsgriller,ølbokser,siggpakker med Polsk påskrift.

Urovekkende nok fant jeg emballasjen til en pakke med for beregnet på Karuss og Suter..

Husker en tur til Falken ifjor..3-4 Polakker sto 30 meter ovenfor meg og fisket buk til kveldsmat.

dem om det ,tenkte jeg.Etterhvert kommer en røykpakke flytende nedover i sloow-motion rett mot der jeg sitter.Når den er et par meter fra meg lener jeg meg ut for å se.....gjett en gang..polsk sigg.

Neste gang jeg var der sjekket jeg ut plassen de satt på:ølbokser,godteriemballasje.digre isoporflak+annet søppel med Med opphav øst for bottenviken.

Fylte to bæreposer med rubbish.

Ingen skrupler med å si det: Jævla szvin!

Endret av toppknot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har de slått seg til på Gilhusodden i drammensfjorden. Polsk søppel ligger allerede å flyter enda park og idrett rydder så godt de kan.

Eneste fordelen er at nå fisker devel mest i sjøen istedenfor å sitte i våre karpevann.

Skal ikke forundre meg om det blir restriksjoner på denne parkeringsplassen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var en tur i damtjern så måtte også jeg rydde etter polakker på selve fiskeplassen. Men 20-30 meter inn i skogen fra fiskeplassen fant jeg mengder med søppel som lignet faretruende på noe jeg engang så i en kjeller på høybråten. Boiliespakker og grunnforpakker lå spredd utover skogbunnen, så det er nok ikke bare polakker som er noen natursvin :)

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrik og bælj så mye dere vill....nordmenn er verst...ferdig med det

"det trenges bare en synder til å gjøre alle til synder"

(polsk eller norsk)

BS <_<B)

Har selv fiska ganske mye i Øst-Europa de siste 6-7 årene, og de er på akkurat samme måte hjemme......

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.