Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor mange sitter på jobben??


 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Pffff... jeg blir betalt for å ta telefonen og hjelpe de som er i andre enden.

Om jeg da sitter her og der og andre steder og er aktiv i fora eller googler etter Britney eller teller skjell på kutlinger gjør jeg fortsatt jobben min.

Men jeg MÅ ikke logge meg inn overalt eller ta opp alle siden til fiske hver dag. Jobben kommer uansett først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "nettopp" oppdaget FS og ligger for tiden rett ut i sofaen med ødlagt rygg. (Ok, blir litt fisking oxo da :blink: ) De siste ukene har det derfor blitt et par timer med lesing på forum hver dag. Utrolig mye bra poster og mye bra tips å hente. Jeg trodde faktisk at Oslofjorden var tom for fisk siden jeg faktisk ikke har kjent fisk på 2 uker (fordelt på 5 turer). Dette er jo litt pinlig, men sant ... Men det hjelper jo på humøret å se at andre lykkes. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, har selv ikke suttet på jobbtid her :lol:

Har du suttet på noe annet kanskje Jørn :D Melder du ifra til sjefen, blir det ikke flere fisketurer med mye svær fisk :(:D (vi jobber som dere skjønner i samme firma..) Det er jo forsåvidt din skyld at jeg henger her inne også!

Men seriøst, så går selvfølgelig jobben først... Man har jo pause innimellom også ;)

Endret av Gjeddebob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.