Gå til innhold
Fiskersiden

Småflekket rødhai norgesrekord


 Share

Recommended Posts

Noen som har et bilde av rekordfisken til Kofoed som kan legges ut. Jeg har funnet det på google tidligere men greier ikke å spore det opp igjen. Noen som kan hjelpe?

Edit: legger ut bilde her...

horngjel2.gif

Denne virker vel ikke helt troverdig?

Edit: DA ER BÅDE SMÅFLEKKET OG TUNGE REKORDEN SLETTET

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker noe suspekt for meg, er jeg paranoid eller? Syntes n-rek ser mer ut som en kilosfisk jeg...

Ikke veldig uenig i det, nei.

Brutus: Bildet du har linket til til venstre i innlegget over mitt her er horngjelen, ikke småsexy rødhai.

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om Limanda oppdaget denne tråden og la ut vekt/lengde på de SR han har fått. Han har jo fått fisk på nesten 1200 gram. Men lengden i avisutklippet må jo uansett være feil, eller er det dette målet som er oppgitt til N-rekk juryen?

Ikke meningen å starte noen ny prinsipiell diskusjon om hvordan reglementet til juryen burde være, men personlig syntes jeg n-rekken virker mistenkelig. Men som sagt, Kofoed(hvis det er han) kan jo godt være en svær kar som Fiskekongen sier. Grunnen til at jeg tar opp dette nå er jo pga at jeg er i en liten "småflekket-psykose"(anbefales :)), og har tenkt å forsøke mer etter denne arten i ukene som kommer...

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om Limanda oppdaget denne tråden og la ut vekt/lengde på de SR han har fått. Han har jo fått fisk på nesten 1200 gram. Men lengden i avisutklippet må jo uansett være feil, eller er det dette målet som er oppgitt til N-rekk juryen?

Ikke meningen å starte noen ny prinsipiell diskusjon om hvordan reglementet til juryen burde være, men personlig syntes jeg n-rekken virker mistenkelig. Men som sagt, Kofoed(hvis det er han) kan jo godt være en svær kar som Fiskekongen sier. Grunnen til at jeg tar opp dette nå er jo pga at jeg er i en liten "småflekke-psykose"(anbefales :blink:), og har tenkt å forsøke mer etter denne arten i ukene som kommer...

En småflekket rødhai på 69 cm veier trolig rundt kiloen, med litt +/- avhengig av kondisjon osv.Min største på 1175 var vel rundt 73cm om jeg ikke husker feil.

Når det gjelder fangstmannen,så er han vel sånn ca.170 cm høy,altså ingen kjempe.

Endret av limanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.